×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فیلم| گفتگوی ایران و فرانسه در مورد دفاتر اسناد رسمی| «مکزیک» محل بررسی پیوستن ایران به اتحادیه جهانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، درنیمه نخست اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با دیوید آمبروزیانو، رئیس شورای عالی سردفتران فرانسه به صورت ویدئو کنفرانس گفتگو کرد.

در حاشیه این گفتگو قرارداد همکاری دو جانبه ایران و فرانسه به مدت دو سال دیگر تمدید شد.

دیوید آمبروزیانو گفت: «ماکرون» که برای یک دوره پنچ ساله دیگر به عنوان ریاست جمهوری فرانسه انتخاب شده قصد دارد به اصلاحاتی، به خصوص در زمینه سیستم بازنشستگی فرانسه اقدام کند. همچنین قانون مربوط به اخلاق حرفه ای سردفتری هم که به سال ۱۹۴۵ بر می گردد اصلاح می شود اصلاح این قانون از طرف وزارت دادگستری فرانسه با همکاری شورای عالی سردفتری فرانسه شکل گرفته است.

در این گفتگو عنوان شد که با توجه به بهبود اوضاع بهداشتی مربوط به کرونا، کانون سردفتران ایران می تواند در ماههای آینده با همکاری شورای عالی سردفتران فرانسه کنفرانسی بین المللی با عنون: ” دفاتر اسناد رسمی و نقش آن در کارایی اقتصادی” برگزار کنند که این پیشنهاد مورد استقبال علی خندانی قرار گرفت.

علی خندانی به همتای فرانسوی خود گفت: ایران به طور جدی برگزاری این کنفرانس بین المللی در تهران را بررسی خواهد کرد و در صورت فراهم شدن شرایط مربوط به کرونا، این کنفرانس بین المللی با هدف معرفی پشرفت های نظام سردفتری ایران و هموار ساختن پیوستن کانون سردفتران ایران به اتحادیه بین المللی سردفتران برگزار خواهد شد.

بازتاب رسانه ای

خبرگزاری مهر

جماران

پول نیوز 

دفاع پرس

اقتصاد آن لاین

خبرگزاری تسنیم

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد