×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
«لیونل گالیز» رئیس اتحادیه بین‌المللی سردفتران جهان شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، «لیونل گالیز» سردفتر فرانسوی، از سوی مجمع عمومی سردفتران اعضا، در کانکون (مکزیک)، برای مجلس قانونگذاری به عنوان رئیس اتحادیه بین‌المللی سردفتران (UINL) انتخاب شد.

او پس از کریستینا آرملا، سردفتر آرژانتینی، نخستین زن دفتر اسناد رسمی که به عنوان رئیس اتحادیه انتخاب شد، کار خود را آغاز خواهد کرد.

رئیس جدید گفت: “UINL با نمایندگی ۹۱ دفتر اسناد رسمی در سراسر جهان، یک نقطه قوت و گنج است. زیرا UINL سردفتران با پیشینه های مختلف، اما با تاریخچه مشترک و ارزش های مشترک را گرد هم می آورد.

رئیس جدید اتحادیه بین المللی سردفتران جهان، با هدف ادامه دفاع، ترویج و توسعه دفتر اسناد رسمی در سراسر جهان رهبری خواهد کرد. او ارتباطات را در برابر سازمان های بین المللی تقویت می کند تا ویژگی و سودمندی این حرفه را ارتقا دهد. او همچنین آموزش های حرفه ای سردفتری را ادغام خواهد کرد تا این حرفه را قوی تر و نوآورانه تر و آماده به عهده گرفتن صلاحیت های جدید کند. رئیس جدید همچنین اعلام کرد که یک کدنویسی رسمی و قابل دسترس انجام خواهد شد تا به بستری تبدیل شود که این حرفه بر اساس اصول راهنمای مشترک تکامل یابد.

معاونان قاره ای رئیس جدید عبارتند از: سردفتر اسناد رسمی الجزایری عبدالحمید آچیته هنی برای آفریقا، سردفتر اسناد رسمی پورتوریکویی دنیس مارتینز کولون برای آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب، ماریو سزار رومرو والدیویسو، سردفتر اسناد رسمی پرو برای آمریکای جنوبی، سردفتر چینی جیامینگ دنگ برای آسیا، و سردفتر اسناد رسمی آلمانی ینس بورمان برای اروپا هستند.

بیرجیت بیدرمن مأموریت خزانه داری را بر عهده خواهد گرفت و سردفتر فرانسوی تیری واشون به عنوان منشی منصوب شد.

لیونل گالیز به مدت ۲۳ سال به عنوان دفتر اسناد رسمی کار کرده است. او در حال حاضر در پاریس کار می کند و بیش از ۱۸ سال است که در برنامه های بین المللی فعال است.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد