محمدگودرزی: توانستیم در 3 ماه شکایت از بیمه و درمان را به حداقل برسانیم

رئیس اسبق واحد بیمه و درمان کانون سردفتران و دفتریاران با بیان خاطراتی از سال 1392 از نحوه شکل گیری واحد بیمه و درمان حرفه ای و ساختاری کانون سخن گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، محمدگودرزی در همایش نمایندگان بیمه و درمان کانون سردفتران و دفتریاران استان های سراسر کشور که صبح پنجشنبه در سالن اجتماعات مرحوم عظمیان تهران برگزار شد گفت: در سال 1392 بنده مسئول واحد بازرسی کانون بودم و حجم گلایه از واحد بیمه و درمان زیاد بود. بنده هم تذکرات زیادی می دادم تا اینکه در هیات مدیره پیشنهاد شد خودم مسئولیت واحد بیمه و درمان کانون را برعهده بگیرم.

وی افزود: یادم هست یکی از سردفتران عزیزو جوان ما پدرش از روسای عالی رتبه تامین اجتماعی کشور بود. برای همین از مشورت ایشان استفاده کردیم و قدم های خوبی برداشتیم. حتی رئیس یکی از بیمه های بزرگ کشور را هم بعنوان مشاور کنار خود قراردادیم.

محمدگودرزی گفت: خوشبختانه کنار ما سردفتر جوانی به نام علیرضا سلیمی نائینی بود. او حتی تا 12 شب کنار ما برای بررسی پرونده ها قرارداشت. الحمدلله این واحد به مدیریت ایشان رسید و خدمات خوبی هم ارائه داد.

وی افزود: در هر حل توانستیم در همان ایام پس از 3 ماه شکایت ها از بیمه و درمان را به حداقل برسانیم. امروز هم همچنان در کنار کانون هستم و تجربیاتم را در اختیار نیروهای جوان تر قرارمی دهم تا کارها حرفه ای تر انجام شود.

لینک کوتاه

https://notary-news.ir/?p=120677

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *