مدیر روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران استان مرکزی منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، با مصوبه هیات مدیره و حکم مصطفی سرخیل رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان مرکزی، حمیدمحسنی بعنوان مدیر روابط عمومی این کانون منصوب شد.

بر اساس این گزارش، این انتصاب در پی ایجاد تحول در ساختار روابط عمومی کانون استان ها رخ داده و مدیران روابط عمومی بعنوان مهمترین ارکان ارتباط جامعه سردفتری با شهروندان، نهادها و دستگاه های دولتی و غیردولتی وظیفه سنگینی را برعهده خواهند داشت. روابط عمومی مغز متفکر- گوش شنوا- چشم بینا- زبان گویا- دست اجرا- قلب پویا- موتور حرکت و شخصیت یک سازمان است.  روابط عمومی موفق، نه، «توجیه گر»است، نه «تبیین گر»، بلکه «تحلیل گر» است.

در بخشی از ضمائم این حکم وظایف روابط عمومی بدین شرح عنوان شده است:

۱) حضور در تمامی جلسات برون سازمانی داخلی و خارجی

۲) ارتباط با مدیران و مسئولان مرتبط با کانون

۳) ارتباط با رسانه ها

۴) ارتباط با سایر روابط عمومی ها در استان

۵) سردبیری پایگاه اطلاع رسانی کانون و مدیریت محتوا

۶) ارتباط با نهادها و سازمان های استانی و ملی و قانونگذاری برای معرفی و وظایف کانون و جامعه سردفتری

۷) بررسی دیدگاهها و سنجش افکار عمومی مردم، مخاطبان و خدمات گیرندگان در چهارچوب وظایف و در قالب طرحهای تحقیقاتی و ارائه نتایج حاصل به مسئولان کانون به‌منظور اتخاذ روشهای اجرایی مطلوب و تدوین طرحها و برنامه‌های اجرایی و ارتباطی مناسب

۸) دریافت یا خرید کتب نشریات، نرم افزارها و اپلیکیشن های صوتی و تصویری و اطلاعات و لوح ها و نرم‌افزارهای رایانه‌ای و دیگر اطلاعات، اسناد و مدارک مورد نیاز ایجاد و اداره کتابخانه و آرشیو اطلاعاتی، مطبوعاتی، سمعی و بصری و رایانه‌ای مرجع در ارتباط با فعالیتهای کانون

۹) فراهم آوردن حسن ارتباط متقابل میان مردم و مسئولان کانون از طریق برگزاری ملاقات عمومی، مصاحبه با رسانه‌های گروهی، برپایی سخنرانیها – ترتیب سفرها، بازدیدها و ملاقاتها 

۱۰) انتشار عملکرد کانون و واحدهای مختلف آن در پایان هرفصل

۱۱) حفاظت از حریم کانون در مقابل جوسازی ها، خلاف گویی ها، دروغ پردازی ها، تهدیدها و … 

۱۲) برگزاری نشست های خبری به صورت فصلی یا موردی با حضور خبرنگاران تخصصی 

۱۳) تولید محتوا در قالب فیلم- سریال- تاتر- موشن گرافی- کاریکاتور- اینفوگراف و سایر ابزارهای تبلیغاتی با هدف ارائه عملکرد کانون

۱۴) پیگیری انجام به موقع وعده های مسؤولان کانون به‌منظور انعکاس نتایج حاصل از آن

لینک کوتاه

https://notary-news.ir/?p=2468

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *