برای دریافت نرم افزار «کاتب»، «دستینه»، «کلید ثبت» و «امضای الکترونیک» و دریافت راهنمای استفاده از نرم افزارها به این صفحه مراجعه کنید.

لینک دریافت نرم افزارها

مشاوررسانه ای کانون: « هردفترخانه یک رسانه » شعار نیست بلکه یک برنامه است

مشاور رسانه ای کانون سردفتران و دفتریاران گفت: شعار هردفترخانه یک رسانه شعار نیست بلکه یک برنامه است که باید با کمک روابط عمومی استان ها محقق کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، سید هادی کسایی زاده در حاشیه کارگاه تخصصی خبرنویسی نخستین گردهمایی مدیران روابط عمومی کانون های سردفتران و دفتریاران استان ها گفت: روابط عمومی 32 وظیفه مهم دارد که یکی از وظایف آن بحث رسانه، اطلاع رسانی و سایت است. لذا اینکه صرفا روابط عمومی را بوقچی اخبار و عملکرد سازمان بدانیم درست نیست.

وی افزود: با فعال بودن 12 هزار دفتراسناد رسمی ابزار قدرتمندی برای آموزش حقوقی و حقوق شهروندی در حوزه ثبت اسناد از سوی سردفتران و دفتریاران خواهیم داشت. قطعا با آموزش های مجازی می توان جامعه دفاتراسناد رسمی علاقمند به حضور در شبکه های اجتماعی و رسانه را تقویت کرد و شعار هر دفترخانه یک رسانه را محقق کرد.

این کارشناس روابط عمومی و افکارسنجی گفت: انشا الله با مصوبه هیات مدیره رابط های خبری در هر استان فعال خواهند شد و مدیران روابط عمومی کانون ها در کنار یک یا چند خبرنگار در هر استان تولیدمحتوای مورد نیاز را تامین خواهند کرد.

کسایی زاده در ادامه اظهار کرد: رتبه بندی و درجه بندی روابط عمومی کانون ها بر اساس میزان فعالیت در دستور کار روابط عمومی مرکزقرارخواهد گرفت تا بتوانیم از روابط عمومی های فعال حمایت بیشتری داشته باشم و روابط عمومی های غیرفعال را بیشتر تقویت کرده و آموزش دهیم.

وی گفت: متاسفانه سردفتران و دفتریاران به دلیل مشغله، معذوریت ها، عدم ارتباط با روابط عمومی و … کمتر در فضای مجازی و رسانه حضور دارند در حالی که تولیدمحتوای حقوقی و مصاحبه از سوی وکلا بیشتر است. لذا باید سردفتران و دفتریاران عزیز و حقوقدان را به سمت تولیدمحتوای حقوقی سوق دهیم و این وظیفه روابط عمومی است.

مشاور رسانه ای کانون سردفتران و دفتریاران در ادامه با آموزش خبرنویسی، گزارش نویسی، روابط عمومی و سایت خبری در کارگاه 2 ساعته گفت: در سالهای اخیر کانون مرکز با تولید و انتشار 2500 خبر، تولید کلیپ و فیلم کوتاه، پخش 10 ساعت برنامه ویژه دفاتراسناد رسمی در رسانه ملی، تولید و پخش رادیو کاتب، ثبت روز دفاتراسناد رسمی در تقویم رسمی ایران، طراحی سایت اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، خرید تجهیزات، طراحی و ساخت اتاق خبر و اکران تابلوهای بزرگ آموزش حقوقی در سطح شهرتهران همراه با برگزاری 2 دوره جشن بزرگ 6 دی تغییرات و ریل گذاری متفاوتی از خود برجای گذاشته است که مرهون تلاش های مدیر روابط عمومی، تیم روابط عمومی و اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران مرکز است.

کسایی زاده گفت: سالها بود می خواستیم پس از 88 سال مدیران روابط عمومی کانون های سردفتران و دفتریاران را گرد هم جمع کنیم و علی رغم استقلال کانون ها به یک هم اندیشی و اتحاد در برنامه ریزی و مدیریت واحد در روابط عمومی برسیم. الحمدلله در این دوره موفق به برگزاری شدیم تا سنگ بنای آن ایجاد شود. از حضور همه عزیزان قدردانی می کنم و دغدغه شما را درک می کنم چون هم روزنامه نگار بودم و هم روابط عمومی و به چالش ها واقف هستم.

وی افزود: هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران در این سه سال لطف بی شماری داشتند. اعضای هیات مدیره کانون معنا و مفهوم روابط عمومی و اهمیت آن را به درستی درک می کنند و پشتیبان تیم روابط عمومی هستند و این بسیار عالی است. قطعا در مورد روابط عمومی کانون استان ها هم اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا