×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مشاورعالی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور میهمان کانون فارس شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی بهبهانی به همراه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان فارس در جلسه هفتگی هیئت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان فارس شرکت کردند.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره کانون به بیان و طرح عمده مسایل و مشکلات و دغدغه های پیش روی جامعه دفاتر اسناد رسمی از جمله موضوع اصلاح تعرفه های دفترخانه ها، معطل ماندن اصلاح آیین نامه دفاتر اسناد رسمی، افزایش هزینه های دولتی مترتب بر تنظیم اسناد از جمله موضوع نیم درصد کاداستر و هزینه سند الکترونیک، مشکلات و اختلالات مکرر سامانه ثبت آنی، معطل ماندن اجرای واریز آنلاین سهم دفتریاران عدم مشارکت دادن اساتید و صاحب نظران جامعه دفاتر اسناد رسمی در تصمیم گیری ها و …. پرداختند.

مشاور عالی ریاست محترم سازمان ثبت اسناد و املاک کشور پس استماع نقطه نظرات همکاران، وعده داد تا در انتقال بی کم و کاست این دغدغه ها و مسایل به سازمان نهایت دقت و همکاری و تلاش را داشته باشند و در این خصوص ذره ای فرو گذاری ننماید.

وی آسیب شناسی پیرامون سند گریزی هایی که در طی این سالها وضعیتی فزاینده بوده و افزایش صلاحیت دفاتر اسناد رسمی و ظرفیت ها بالقوه ای که در موضوع املاک مخصوصا اجرای کاداستر و افزاز می تواند برای دفاتر اسناد رسمی به عنوان پیش خوان سازمان ثبت اسناد و املاک وجود داشته باشد اشاره کرد و در همین خصوص همکاری و هم فکری مجموعه عظیم جامعه دفاتر اسناد رسمی را به منظور تولید فکر و ایده های خلاقانه و ابتکاری و کاربردی طلبید.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد