×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مصوبات جدید هیات مدیره کانون؛ ارائه مشاوره الکترونیکی دفاتر اسناد رسمی در دست کارشناسی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مصوبات هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران مورخ شنبه ۵ خرداد ماه به شرح ذیل است:

در ابتدای جلسه علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران شهادت آیت الله رئیسی، وزیر امورخارجه، امام جمعه تبریز، استاندار تبریز و همراهانشان را تسلیت گفت و از خدمات رئیس جمهور در دستگاه قضائی و دوران کوتاه ریاست جمهوری قدردانی کرد. خندانی با تاکید بر برگزاری انتخابات پرشور، آرزو کرد با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری پرشور، خیر و صلاح کشور رقم بخورد. در ادامه جلسه، رئیس و اعضای هیات مدیره به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود درباره مسائل روز و مشکلات حوزه سردفتری پرداختند.

پیرو برگزاری جلسه کمیته پارلمانی با حضور روسای کانون‌های استانی، مقرر شد سیاست‌های تعیین شده درخصوص گسترش ارتباط با نمایندگان مجلس دوازدهم، اصلاح قوانین و تصویب قوانین مورد نیاز حوزه سردفتری در دستور کار قرار گیرد. پیش نویس اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی از جمله مواردی است که به مجلس دوازدهم ارائه خواهد شد. گفتنی‌ است تمامی اعضای هیات مدیره بر تقویت کمیته پارلمانی کانون تاکید کردند.

اعضای هیات مدیره کانون ضمن استقبال از آغاز مجدد فعالیت گروه کوهنوردی، بر گسترش ورزش‌های همگانی تاکید کردند.

درخصوص تعرفه دفاتر اسناد رسمی مقرر شد رئیس و نائب رئیس هیات مدیره، کماکان مطابق روال قبلی موضوع را با جدیت در قوه قضائیه و مراجع مربوطه پیگیری که هرچه سریع‌تر به نتیجه نهایی منتج شود.

درباره مسائل خلاف واقعی که اخیرا توسط برخی افراد خارج از حوزه دفاتر اسناد رسمی در فضای مجازی مطرح شده است، اعضای هیات مدیره تصمیم گرفتند مواردی که قابلیت پیگیری دارند را از طریق مراجع قضائی دنبال کنند.

در این جلسه با استعفای رضا علیان نژادی موافقت و محمدرضا اصلانی با حفظ سمت نائب رئیس هیات مدیره، به عنوان مسئول دفتر بازرسی انتخاب شد. ضمن تشکر و قدردانی از زحمات علیان نژادی، به عنوان مسئول امور اداری کانون سردفتران و دفتریاران منصوب شد.

تجهیز و بهره برداری ساختمان کانون‌ استان های لرستان، سمنان، هزمزگان، کرمان مورد تاکید قرار گرفت.

مقرر شد روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران بازخورد برنامه «فرگاه» بین مردم و همکاران را ارزیابی کرده و گزارش مربوطه را به هیات مدیره ارائه دهد.

در راستای الکترونیکی شدن خدمات واحد درمان و ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به همکاران، مقرر شد زودتر از زمان تعیین شده این روند طی شود تا جلوی چاپ دفترچه بیمه‌ها، تولید اوراق فیزیکی و معرفی نامه‌ها گرفته شود.

مقرر شد واحد فناوری درخصوص ارائه مشاوره غیرحضوری الکترونیکی توسط دفاتر اسناد رسمی بررسی‌های لازم را انجام دهد و نظر مثبت یا منفی خود را در این خصوص به هیات مدیره اعلام کند.

از روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران جهت برگزاری نشست صمیمی با مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادهای حقوقی و قضایی تشکر و قدردانی بعمل آمد و قرار شد این جلسات جهت همفکری به صورت فصلی ادامه دار باشد.

در جلسه مذکور تعدادی از پرونده‌های درمانی همکاران در سراسر کشور که نیاز به مصوبه هیات مدیره داشت، مورد بررسی قرار گرفت. باتوجه به توضیحات کارشناسی و فنی واحد درمان با پرداخت مبالغ برخی از این پرونده‌ها موافقت بعمل آمد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. سلیمان اریانیا

    باسلام،سوالی داشتم.برای دفتر خانه ای که پول اضافی گرفته باشد به کجا باید شکایت کرد.

    • Admin

      سلام واحد بازرسی کانون سردفتران و دفتریاران
      معمولا دفترخانه پول اضافی نمی گیرد چون تمام هزینه ها ذیل سند درج می شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد