×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مهررضایتمندی حضرت زهرا(س) بر سینه زن سیدالشهدا(ع) داری

پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران| به مناسبت سالروز شهادت سردار عشق سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی| چشمان خمار تو گواهی می داد که سرمست شهادت هستی و خداوند متعال تو را نشان کرده است. تو که می دانستی که دیر یا زود پرواز خواهی کرد چرا دوستدارانت را اینطور شیفته خود کردی؟ هرچند که این رسم عاشقی است و تو چه جوانمردانه و با افتخار نام، مرام، راه و کلامت را بر سینه ما ثبت و ماندگار کردی …

دشمنان تو تصور کردند که حذف سردار سلیمانی از سربازان جان برکف رهبرانقلاب و جمهوری اسلامی ایران راه را برای عرصه مگسانه خود باز می کند در حالی که عروج تو همچون سیمرغی برگستره جهان فریاد زد که ای انسان ها من برای نجات انسانیت و دفاع از دین و آزادگی و رهایی از گمراهی حرکت کردم و پاداش این مقاومت شهادت بود.

قاسم جان، تو را چه بنامم؟ سردار؟ سپهبد؟ شهید؟ سرباز؟ فرمانده؟ چه بنامم؟ … که هیچ نامی برازنده تر از «قاسم» نمی توان یافت. حرکت انقلابی تو در فرمانبرداری از فرماندهی کل قوا، دفاع از حریم اهل بیت، آموزش و پرورش مقاومت و ایثار همه و همه نشان از مهرتائید رضایت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) از سینه زن سیدالشهدا(ع) دارد.

تو را به حرمت و عزت و نام قاسم(ع) قسم می دهیم که ما فراموش شدگان را فراموش نکنید و برای ما دعا کنید.

یادواره ها، مراسم ها و هرآنچه که تو را به یاد و ذهن ما بیاندازد همه و همه نشان از حسرت دارد که ای کاش سرباز تو بودیم و هزار حیف که از قافله شهدا بازماندیم.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد