×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نتایج مسابقات ورزشی گرامیداشت ۶ دی اعلام شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، نخستین جشنواره ورزشی درون استانی گرامیداشت ۶ دی “سالروز دفاتر اسناد رسمی”  به صورت همزمان و به همت کمیته رفاهی ورزشی کانون در ۱۲ استان کشور و در ۷ رشته کوهنوردی، فوتسال،  شطرنج،  تنیس روی میز،  دارت و طناب کشی در  ۱۲ استان از جمله اصفهان، تهران،  البرز،  خراسان رضوی، گیلان،  خراسان شمالی، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، مازندران، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، لرستان برگزار شد.

حمید آذرپور مسئول کمیته رفاهی ورزشی کانون مرکز، برگزاری جشنواره ورزشی درون استانی گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی به مناسبت شششم دی ماه را در شرایط ملتهب کنونی، نمادی از بردباری، امیدواری و پویایی جامعه سردفتران و دفتریاران دانست که با استقبال پرشور همکاران در تهران و استان های کشور مواجه شده است.

در ادامه این متن آمده است: در سال جاری که سنگین ترین آوارها بر سقف دفترخانه ها فرود آمد و حملات و تهدیدها و ترعیب ها بنیان دفاتر اسناد رسمی را نشانه رفت، بیش از هر زمان ضرورت حفظ اعتماد به نفس، تحرک، نشاط و سرزندگی در جامعه سردفتری کشور احساس می شد. براین اساس طرح های مختلف رفاهی و ورزشی برای همکاران شاغل و بازنشسته تهیه شد که در این مقطع خاص طرح برگزاری “اولین جشنواره ورزشی درون استانی” در رشته های مختلف ورزشی در تهران و ۱۲ استان کشور تدوین و در دستور کار قرار گرفت و با نظر مساعد و همراهی رئیس و اعضای محترم هیات مدیره کانون به تصویب رسید.این جشنواره با برگزاری مسابقات تنیس روی میز در محل ساختمان اداری کانون استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

آذربایجان شرقی

تنیس روی میز

      این مسابقات با حضور ۱۶ نفر از سردفتران، دفتریاران و‌ کارکنان دفاتر از چهاردهم آذرماه آغاز و تا سوم دی ماه ادامه داشت.کانون استان آ.شرقی این جشنواره ورزشی را در رشته کوهنوردی و تنیس روی میز برگزار کرد.

 

کوهنوردی

سه سردفتر تبریزی در سرمای ۱۵-  قله کمال را فتح کردند

 آقایان جواد شافعی، محسن حسین پور و نادر شعبانپور سران دفاتر اسناد رسمی شماره های ۵۹ و ۱۳۷ و ۱۷۸ تبریز از کوهنوردان تیم کوهنوردی کانون سردفتران و دفتریاران آذربایجان شرقی در سرمای منفی ۱۵ درجه سانتیگراد به قله کمال ( قوش داغی ) صعود کردند.

اصفهان

دستاورد ورزشکاران اصفهانی در جشنواره ۶ دی

جشنواره ورزشی گرامیداشت ۶ دی در استان اصفهان با شرکت ٨ تیم در ۴ رشته و در دو بخش آقایان و بانوان و با حضور ١٩۵ ورزشکار در سطح کیفی عالی و شرایط برگزاری کاملا مناسب و استاندارد اعم از سالن برگزاری ، حضور داوران رسمی ، وسایل و تجهیزات  مورد نیاز رشته ها و همچنین اهداء جوائز نفیس  برگزار شد. هر چند تمامی استان های شرکت کننده در این جشنواره عملکرد خوبی از خود نشان دادند اما همت و فعالیت کمیته رفاهی ورزشی کانون اصفهان چشمگیر بود و می توان گفت اصفهان در کنار خراسان رضوی از استان های سرآمد و از حیث نحوه اطلاع رسانی و پذیرش همکاران، رشته های ورزشی متنوع، کیفیت برگزاری مسابقات، تعداد ورزشکاران فعال در رقابت ها، انتخاب مراکز استاندارد ورزشی و پوشش خبری بازی ها نمونه بودند.

برگزاری مسابقات تنیس روی میز در بخش آقایان و بانوان

در مسابقات تنیس روی میز در بخش آقایان که روز چهارشنبه یکم دی ماه در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز سازمان جهاد کشاورزی  اصفهان برگزار شد، ۳۲ ورزشکار در قالب ٧ تیم شامل کانون سردفتران و دفتریاران اصفهان ، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل راه و شهرسازی، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه، اداره کل منابع طبیعی، اداره کل ثبت و کانون وکلا  به رقابت با یکدیگر پرداختند. در مسابقه فینال «آغاسی» از کانون سردفتران و دفتریاران اصفهان با انجام یک بازی مهیج، نماینده سازمان جهاد کشاورزی را شکست داد و مقام اول این رقابت ها را کسب کرد. نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی نیز مقامهای دوم و سوم را بدست آوردند. این دوره از مسابقات با حضور داوران رسمی هیأت تنیس روی میز استان و  به صورت کاملا حرفه ای و استاندارد برگزار و در مراسم اختتامیه نیز از نفرات اول تا سوم با اهداء تندیس، مدال و لوح یادبود تجلیل شد.

بخش بانوان

مسابقات تنیس روی میز در بخش بانوان نیز در روز پنجشنبه دوم دی ماه در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز سازمان جهاد کشاورزی  برگزار شد. این مسابقات با حضور ۴ تیم کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان ، اداره کل راه و شهرسازی ، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان انجام  گرفت. در پایان این رقابتها  نماینده اداره کل ثبت مقام اول و نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و اداره راه و شهرسازی مقام های دوم و سوم را کسب کردند و از نفرات برتر با اهدای تندیس، مدال و لوح یادبود قدردانی شد.

شطرنج

مسابقات شطرنج در بخش آقایان روز یکشنبه ۵ آذر در محل سالن هیأت شطرنج با حضور نمایندگانی از کانون سردفتران و دفتریاران اصفهان ، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل راه و شهرسازی، مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضائیه و اداره کل منابع طبیعی برگزار شد. در این دوره از رقابتها نماینده اداره راه و شهرسازی مقام اول و نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی و کانون اصفهان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

فوتسال

در مرحله فینال مسابقات فوتسال تیم کانون اصفهان با نتیجه ۴ بر ٣ مغلوب “دادسرا” شد و این تیم به مقام سوم دست یافت. در بازی فینال آبفا با نتیجه ٣ بر  ١ منابع طبیعی را شکست داد و قهرمان این دوره از مسابقات شد. در پایان با حضور مرادی رئیس کانون  استان اصفهان از تیم های اول تا سوم با اهداء جام و مدال و لوح قدردانی شد.

کوهنوردی

همچنین مسابقات ورزشی در رشته کوهنوردی، در محل کوه صفه اصفهان پیگیری شد. این مسابقه با حضور ۴ تیم کانون سردفتران و دفتریاران اصفهان ، سازمان جهاد کشاورزی ، اداره راه و شهرسازی و مرکز وکلاء و کارشناسان قوه قضائیه استان با صعود به قله صفه در هوای بارانی و فرح بخش روز یکشنبه ۲۸ آذرماه انجام و در پایان به افراد شرکت کننده احکامی به رسم یادبود اهداء شد.

خراسان رضوی

دارت و طناب کشی

این جشنواره ورزشی در استان خراسان رضوی در ۴ رشته دارت، تنیس، فوتسال و طناب کشی برگزار شد. در این راستا مسابقات دارت و طناب کشی در بخش بانوان روز جمعه سوم دی ماه با حضور ۲۶ ورزشکار در محل سالن تخصصی دارت این استان برگزار شد و در انتها با اهدای لوح، جام قهرمانی، مدال و جوایز از نفرات اول تا سوم مسابقات دارت و نیز تیم قهرمان در مسابقات طناب کشی با حضور اعضای هیات مدیره استان تقدیر به عمل آمد. 

تنیس روی میز

          مسابقات تنیس روی میز گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی جمعه دهم دی ماه ۱۴۰۰ در سالن تنیس شهید بهشتی مشهد و با شرکت ۲۸ شرکت کننده از تیم های استانداری، اداره کل ثبت، آستان قدس رضوی و کانون سردفتران و دفتریاران خراسان رضوی  برگزار شد. در انتها از نفرات برتر با اهدای مدال، تندیس قهرمانی و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

مسابقات فوتسال

مسابقات شش جانبه فوتسال در خراسان رضوی از دهم دی ماه و با حضور تیم های دادگستری کل استان، استانداری، اداره کل ثبت اسناد و املاک، آستان قدس رضوی و کانون سردفتران و دفتریاران برگزار شد. در فینال این مسابقات در روز جمعه ۲۴ دی ماه تیم آستان قدس رضوی با نتیجه ۴ بر یک تیم فوتسال کانون سردفتران و دفتریاران خراسان را مغلوب و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت. نخعی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان و هیات همراه ، رییس و اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان ، تنی چند از مقامات اداری آستان قدس رضوی و تعدادی از همکاران سردفتر و دفتریار از نزدیک شاهد رویایی دو تیم بودند.

   

لرستان

        مسابقات فوتسال با شرکت ۴ تیم آبفای لرستان، اداره امور اقتصادی و گمرک و تیم کانون لرستان به منظور بزرگداشت ششم دیماه و یادبود مرحوم صادقی رئیس فقید کانون استان برگزار شد. تیم فوتسال کانون سردفتران و دفتریاران لرستان در بازی فینال با غلبه بر حریف، قهرمان این دوره از رقابت ها شد.

البرز

«مرکز وکلا» قهرمانی مسابقات فوتسال در استان البرز را کسب کرد. 

روز شنبه سوم دیماه و در بازی رده بندی تیم بانک ملی در ضربات پنالتی استانداری را مغلوب کرد و به مقام سوم رسید. اختتامیه این بازی ها دوشنبه ششم دی ماه با حضور هیت مدیره کانون استان البرز برگزار شد و در بازی فینال دو تیم بانک مسکن و مرکز وکلای قوه قضاییه به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم مرکز وکلا با نتیجه ۴ بر ۲، پیروز میدان و قهرمان مسابقات شد.

 

کرمانشاه

شطرنج و تنیس روی میز

       این جشنواره ورزشی در استان‌ کرمانشاه، با برگزاری مسابقات شطرنج و تنیس روی میز در سالن ورزشی حضرت قمر بنی هاشم (ع) پیگیری شد.در مسابقات شطرنج ؛ آقایان سیدمجید حبیبی، حمید بهرامی و امیررضا خاموشی به ترتیب نفرات اول تا سوم شدند .در مسابقات تنیس روی میز هم؛ آقایان کریمی ، فخری و فتحی توانستند پس از شکست حریفان دور مقدماتی ؛ به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یابند.

گیلان

قهرمانی تیم دادگستری گیلان در مسابقات فوتسال

     در روز پایانی این مسابقات ابتدا در دیدار رده بندی تیمهای دارایی گیلان و منتخب وکلا و فرهنگیان به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان تیم دارایی موفق شد تیم منتخب وکلا را شکست بدهد و به مقام سوم این مسابقات دست یابد. در بازی فینال تیم دادگستری در ضربات پنالتی موفق شد تیم کانون گیلان را شکست دهد و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند. در پایان  با حضور اعضای هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران گیلان جوایز و هدایایی به  تیم های برتر اهدا شد.

تنیس روی میز و کوهنوردی

        مسابقات تنیس روی میز در گیلان هم با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. در این رقابت ها که در سالن یادگار امام رشت برگزار شد، آقایان امیر رضا قاسمی مقام اول، ابراهیم تقی زاده مقام دوم و مسعود اسماعیل زاده مقام سوم را کسب کردند.

همچنین جمعی از سردفتران و دفتریاران استان گیلان به قله درفک صعود کردند و پرچم سالروز دفاتر اسناد رسمی را به اهتزاز درآوردند.

کرمان

فوتسال

سازمان بسیج حقوقدانان قهرمان مسابقات فوتسال گرامیداشت روز ۶ دی در کرمان /تیم کانون سردفتران و دفتریاران این استان به مقام سوم رسید.  مسابقات فوتسال در استان کرمان با حضور ۸ تیم از زیر مجموعه قوه قضاییه در دو گروه ۴ تیمی در فضای صمیمی و دوستانه برگزار شد و با قهرمانی تیم سازمان بسیج حقوقدانان پایان یافت. در روز پایانی این مسابقات ابتدا در دیدار رده بندی تیم های کانون سردفتران و دفتریاران و دادگاه انقلاب شهرستان به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان تیم کانون موفق شد با نتیجه ۷ بر ۲ حریف را شکست بدهد و به مقام سوم این مسابقات دست یابد. در بازی فینال تیم سازمان بسیج حقوقدانان در ضربات پنالتی موفق شد دادگستری کل را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهد و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

مازندران

       در این استان مسابقات فوتسال با حضور ۸ تیم از سردفتران و دفتریاران وکارمندان دفاتر اسناد رسمی استان روز جمعه ۱۹ آذرماه در سالن ورزشی پدیده ساری آغاز شد.

در این رقابتها تیم ها در دو گروه ۴ تیمی به مصاف هم رفتند و دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.در رشته کوهنوردی هم یک دوره مسابقه کوهنوردی به همراه آموزش های لازم روز جمعه سوم آذرماه در شهر ساری برگزار شد.

 

کهگیلویه و بویر احمد

به مناسبت گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی تیم کوهنوردی جامعه کهکیلویه و بویر احمد شامل جمعی از سردفتران و دفتریاران این استان به ارتفاعات دو گوش در یاسوج صعود کردند.

تهران

تنیس روی میز

         این جشنواره با برگزاری مسابقات تنیس روی میز در استان تهران پیگیری شد. شرکت کنندگان در یک گروه و به صورت تک حذفی با یکدیگر به رقابت پرداختند. در این دوره از مسابقات ۱۶ نفر از سردفتران و دفتریاران دفاتر اسناد رسمی استان تهران حضور داشتند. در پایان سیدصادق سلطان رضایی سردفتر ۱۴۶۰ تهران قهرمانی این مسابقات را کسب کرد.  صادقیان سردفتر ۸ ملارد و ملک لو دفتریار ۴۴۴ تهران هم حائز  مقام های دوم و سوم شدند.

 آذرپور مسئول کمیته رفاهی ورزشی کانون در اختتامیه این مسابقات گفت: مشارکت برخی کانون ها و جوامع استانی در این جشنواره ورزشی فراتر از سطح توقع ما بود و در برخی استان ها مثل اصفهان و خراسان رضوی و… این جشنواره در سطح حرفه ای و در چندین رشته ورزشی و به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

  

کوهنوردی

تیم کوهنوردی کانون مرکز متشکل از ٢٧ نفر از سردفتران، دفتریاران و کارکنان دفاتر استان تهران به قله برف انبار«بلندترین قله استان قم» و یکی از قلل سیمرغ ایران به ارتفاع٣٢٢٠متر صعود کرد. کوهنوردان تیم کانون مسافت ۲۳ کیلومتری تا قله را طی ۶/۵ ساعت طی کردند.

خوزستان

«شهرداری» قهرمان مسابقات فوتسال در خوزستان

در استان خوزستان، مسابقات فوتسال با قهرمانی تیم شهرداری و نایب قهرمانی «دادگستری» به پایان رسید.

خراسان شمالی

قهرمانی دادگستری رازوجرگلان در مسابقات فوتسال خراسان شمالی

       مسابقات فوتسال در این استان با قهرمانی دادگستری شهرستان رازوجرگلان، نایب قهرمانی دادگستری شهرستان اسفراین و مقام سومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به پایان رسید. در مراسم اختتامیه جشنواره ورزشی گرامیداشت شش دی که با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیات مدیره کانون خراسان شمالی برگزار شد، به تیم های برتر جوایز، لوح تقدیر، مدال و تندیس اهدا شد.

 

سیستان و بلوچستان

        کانون استان سیستان و بلوچستان این جشنواره ورزشی را در قالب یک دوره مسابقه فوتسال برگزار کرد. این مسابقات با شرکت چهار تیم کانون سردفتران و دفتریاران استان سیستان و بلوچستان، سازمان بازرسی، سازمان پزشکی قانونی و دادگستری کل استان از یکم تا سوم دی ماه در سالن شهید کریمی شهرستان زاهدان برگزار شد. تیم کانون سردفتران و دفتریاران در بازی اول مقابل دادگستری کل استان با شکست مواجه شد اما در روز پایانی با گذشتن از سد پزشکی قانونی به مقام سوم این مسابقات نائل آمد. سازمان بازرسی نیز پس از پیروزی برابر پزشکی قانونی در بازی فینال هم با برد چهار بر دو برابر دادگستری به مقام قهرمانی رسید.

دادگستری کل استان مقام دوم این رقابتها را کسب کرد و تندیس اخلاق به تیم پزشکی قانونی تعلق گرفت.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد