×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
«نیسان آبی» وارد دفتر اسناد رسمی شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی احسان ظلی‌پور از ۲۸ مهر ۱۴۰۰ در مجموعه خانگی پخش می‌شود. داستان اصلی سریال دربارهٔ دو دوست می‌باشد که از کودکی رابطه بسیار صمیمی با یکدیگر داشته‌اند و ماجراهای اصلی از زمانی شروع می‌شود که جمشید شخصیت اصلی داستان با رفتن به سینما با جمشید هاشم‌پور آشنا می‌شود.

در جدیدترین قسمت این سریال جمشید برای فروش گاوداری و کارهای اداری به همکار خود در دفتر اسناد رسمی وکالت کاری می دهد. وکالتی که در چارچوب اختیارات و خدمات دفاتر اسناد رسمی تعریف شده است.

تاثیر دفاتر اسناد رسمی و مشاوره سردفتران و دفتریاران در سریال های دیگری همچون «برف بی صدا می آید» و سریال «جزیره» در ماه های اخیر موجب تقدیر روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران قرارگرفت. بدیهی است که شهروندان در امور روزمره خود برای انجام کارهای ثبتی نیازمند مشاوره حرفه ای و ثبت خواسته های حقوقی خود هستند و دفاتر اسناد رسمی معتبرترین و قدیمی ترین نهاد پیشخوان برای اجرای این امور است.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. مهدی سجادی فر

    هزاران درود بر کارگردانان فهیم سریال «نیسان آبی» و سریال «جزیره» . ای کاش برخی مسئولین ذی ربط از این بزرگواران یاد بگیرند که جهت توسعه سند رسمی و قضازدایی و خلوت کردن دادگاه ها ، شعار کافی نیست بلکه در عمل نیز باید صدق گفتار خود را اثبات و به منصه ظهور رساند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد