×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
ورود کمیسیون حقوقی مجلس به مشکلات روند نقل‌وانتقال سند خودرو

به گزارش پایگاه خبری کانون سردفتران و دفتریاران، موسی غضنفرآبادی در پی انتشار اخباری مبنی بر درخواست رییس قوه قضاییه درباره برگ سبز خودرو و انتظار مردم برای اینکه مجلس باید هر چه سریعتر در این رابطه با ایجاد قانون تعیین تکلیف کند، گفت: با توجه به اینکه برای نقل و انتقال اسناد خودروها در دفاتر ثبت اسناد رسمی وکالت نامه تنظیم نمی‌شود و افراد تنها به صدور برگ سبز خودرو از سوی پلیس اکتفا می‌کنند، این مشکل ایجاد شده است.

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هم‌اکنون باید این موضوع را روشن کرد که تعویض پلاک و اخذ برگ سبز با وکالت در مراکز تعویض پلاک انجام شود به غیر از این توسط دفاتر ثبت اسناد رسمی انجام شود و مشکلی هم در این زمینه وجود ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: در شرایط کنونی هر فردی می‌تواند یا با مراجعه به دفاتر ثبت اسناد رسمی سند خودرو را به نام خود ثبت کند یا می‌تواند در مراکز تعویض پلاک برگ سبز خودرو را دریافت کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نحوه ورود کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، برای رفع ابهامات موجود پیرامون نحوه نقل و انتقال سند خودرو، تاکید کرد: ما باید این موضوع و مشکلاتی که پیرامون آن ایجاد شده است را در یک جلسه‌ای مورد بررسی قرار دهیم. ضمن اینکه از مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنیم تا گزارشی را در این رابطه به این کمیسیون آورده و برای آن راه حل نیز ارائه کند تا به یک نتیجه‌ مطلوبی دست پیدا کنیم./

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد