×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پرونده سند خودرو همچنان روی میز دیوانعالی است| انتقاد «خندانی» از رسانه ملی در برنامه زنده رادیویی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی صبح چهارشنبه به مناسبت گرامیداشت روز ۶ دی دفاتر اسناد رسمی و موضوع بررسی پرونده سند خودرو در دیوانعالی کشور با حضور در برنامه رادیویی رادیو ایران گفت: به دلیل استنباط اشتباه از ماده ۲۹ قانون رسیدگی به جرائم رانندگی پرونده این مناقشه به دیوانعالی کشور رسید. البته جامعه سردفتری کشور همچنان اعتقاد دارد که این ماده قانونی بسیار شفاف است و نیاز به تفسیر یا رای دیگری ندارد. با این حال به دلیل اختلاف آراء قرار بر این شد دیوانعالی کشور در جلسه عمومی دیوان رای وحدت رویه صادر کنند.

وی افزود: قرار بود روز سه شنبه این موضوع در هیات عمومی دیوانعالی کشور مطرح شود که در دستور کار قرارنگرفت اما از دستور مار خارج نشده است.

خندانی اظهار کرد: هرآنچه که دیوانعالی کشور رای صادر کند ملزم به تبعیت و اجرای آن هستیم.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران اظهار کرد: متاسفانه در چند وقت گذشته همکاران ما را با عبارات بدی خطاب کردند به ویژه در رسانه ملی و برخی رسانه ها که درست نبود. حتی به رادیو ایران هم انتقاد دارم که با این الفاظ ما را خطاب کردند و رسانه ملی هم اجازه دفاع به ما ندادند.

مجری رادیو سکوت کرد و حرفی برای گفتن نداشت و خندانی از جامعه سردفتری دفاع کرد. مجری در ادامه گفت: حتما سردفتران انسان های شریف و زحمتکش و با ادب هستند.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. مهدی سجادی فر

    سردفتران قشر فرهیخته ای هستند که تعداد قابل توجهی از ایشان یا هیات علمی رسمی دانشگاه ها بوده و یا به صورت حق التدریسی در دانشکاه ها مشغول تربیت دانشجویان هستند ، دانشجویانی که بعد از فارغ التحصیلی در مناصب قضاوت دادگستری و یا وکالت و سردفتری و مشاور حقوقی در جامعه فعالیت می نمایند بنابراین این قشر همانانی هستند که قاضی و وکیل و سردفتر تربیت می کنند آیا چنین برخوردهای سخیفی از طرف رسانه ها با چنین قشری قابل توجیه است ؟!

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد