پیام تسلیت رئیس کانون سردفتران و دفتریاران به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

در پی شهادت سید حسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در پیامی شهادت این مجاهد نستوه را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، متن پیام علی خندانی به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت بزرگ مرد راه مقاومت، فرمانده شجاع و مردمی حزب الله، شهید سید حسن نصرالله رهبر بزرگ حزب الله لبنان و یاران شهیدش، بعد از سالها تلاش و مقاومت مجاهدانه را به ولی امر مسلمین جهان، مقام معظم رهبری، ملت شهیدپرور ایران اسلامی و ملت شریف لبنان و تمامی انسان های آزادی خواه و حق طلب تسلیت عرض می نمایم.

رژیم غاصب صهیونیستی در سال‌های متمادی به ویژه ماه‌های اخیر،خون هزاران انسان بی‌گناه را با اقدامات تروریستی خود بر زمین ریخته‌است، اما راه جهادی سید مقاومت همواره ادامه دارد و ندای حق طلبی در جهان خاموش نخواهد شد.

دشمنان اسلام و امت اسلامی باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت به ویژه شهید سید حسن نصرالله، تزریق حیات جدیدی در رگ‌های مقاومت و انسجام و وحدت گروه‌های مقاومت خواهد بود و حزب الله تا همیشه تاریخ زنده است. به لطف الهی، مقاومت مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی پویاتر و درخشنده‌تر از همیشه در اندیشه آزادگان جهان ماندگار است.

پیروان حسینی اطمینان دارند که هر قطره خون شهید موجب تداوم عزت، سربلندی و جریان ساز حماسه‌ای بزرگ و تحقق وعده‌ الهی در پیروزی حزب الله است.

برای آن مجاهد خستگی‌ناپذیر و سایر رزمندگان جبهه مقاومت، علو درجات و رحمت واسعه الهی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

لینک کوتاه

https://notary-news.ir/?p=116458

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *