×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پیام تسلیت معاون قوه قضائیه به خانواده مرحوم «ظفری»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، حسن بابایی در پیامی درگذشت شهادت گونه حجت الاسلام شهاب ظفری سردفتر ۲۱ بروجرد را تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح است:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

از شنیدن خبر تعرض و آسمانی شدن یکی از کاتبان بالعدل، سردفتر فقید دفتر اسناد رسمی شهرستان بروجرد، آن‌هم در ماه عزیز ذی‌الحجه الحرام، بسیار متأثر و متأسف شدم.

پایبندی به قانون و رفتار انسانی و رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای برای جامعه سردفتری از الزامات است و ازآنجاکه سردفتر، معتمد و امین مردم و کارگزار حاکمیت است، باید در محیطی امن و آرام و سلامت، به انجام تکالیف قانونی خود بپردازد.

اسناد رسمی موضوع انتقال حق و دارایی و تثبیت مالکیت است و گاها برخی افراد به ظاهر متضرر از ثبت آن مدعی خواهند بود. در چنین شرایطی تامین محیطی امن و آرام برای حفظ حقوق مردم حائز اهمیت است و مراتب پیشگیری از وقوع چنین مخاطراتی باید در دستور کار قرار گیرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت مجدد به خانواده‌ شریف آن تازه‌گذشته و جامعه‌ ثبت اسناد و املاک کشور و دفاتر اسناد رسمی برای آن مرحوم از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل خواهانیم، که حضرتش فرمود: و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

دکتر حسن بابایی
معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

به اشتراک بگذارید...

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد