×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کارمند کانون سردفتران مقام اول مسابقات کشوری کاراته را کسب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی رهبری فر کارمند کانون سردفتران و دفتریاران در نخستین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک کوبودو کاراته، گرامیداشت مدافعان سلامت مقام اول و مدال طلای این دوره از رقابت ها را کسب و با این قهرمانی به مسابقات بین المللی کاراته JKS راه یافت.

تیم تهران، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

این رقابت‌ها به صورت آزاد و مجازی در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش آقایان و بانوان، از ۲۳ مهر به میزبانی تهران برگزار شد.

بیش از ۴۰۰ شرکت کننده کمربند رنگی و مشکی از سبک‌های کوبودو کاراته، کان ذن ریو، شیتوریو کن شی کان، شیتوریو هایاشی ها، شیتوریو شوبوکان، شوتوکان JSKA، شوتوکان WSKF، شوتوکان SKI، شیتوریو ایتو سوکای، کن بوکان، شوتوکان ایران، شیتوریو ایران، شیتوریو شوکوکای یونیون، سایتو‌ها شیتوریو، وادوریو، شوتوکان JKA، گوجوکای JKF، ایشین ریو شیدوکان، شوتوکان WUKA و شوتوکان ریوبوکای در قسمت‌های کاتا دست خالی و با سلاح (کوبودو) با یکدیگر رقابت کردند.

در پایان این مسابقات استان تهران با کسب ۲۴ مدال طلا، ۲۴ نقره و ۳۱ برنز عنوان نخست را به خود اختصاص داد؛ اصفهان با ۱۶ طلا، ۳ نقره و ۲۲ برنز نایب قهرمان و هرمزگان هم با ۱۱ طلا، ۱۳ نقره و ۵ برنز جایگاه سوم جدول رده بندی را از آن خود کرد.

در این دوره از رقابت‌ها استان‌های تهران، همدان، آذربایجان شرقی، البرز، خراسان رضوی، قم، مرکزی، اصفهان، هرمزگان، گیلان، سمنان، ایلام، کردستان، فارس و ارومیه حضور داشتند.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد