×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کار پلیس صدور سند نیست| تعویض پلاک خودرو کار بیهوده ای است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، محمدتقی رهبر با اشاره به اینکه نقل و انتقال خودرو باید در دفاتر اسناد رسمی انجام شود و نباید نیروی انتظامی را درگیر  نقل و انتقال خودرو کنیم گفت: حتی من معتقدم تعویض پلاک هم کاری بیهوده است و برای نیروی انتظامی  زمان بر و هزینه بر است و نباید انجام شود.
 
رهبر با تاکید بر اینکه تنظیم سند نقل و انتقال خودرو خارج از وظایف نیروی انتظامی است، افزود: نیروی انتظامی باید به امور تخلفات راهنمایی و رانندگی، صحت کارت شناسایی و هویت وسیله نقلیه بپردازد و امور مربوط به نقل و انتقال خودرو و تنظیم سند را بر عهده  دفاتر اسناد رسمی بگذارد.
 
وی ادامه داد: دفاتر اسناد رسمی دارای شخصیت حقوقی هستند و به آنها در این زمینه اختیارات داده شده است و نباید وظایف آنان را با توجه به اختیارات و تخصصشان به نیروی انتظامی سپرد.
 
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس هشتم با اشاره به اینکه به نظر من تعویض پلاک خودرو هم کار بیهوده و غلطی است که بی خود زمان نیروی انتظامی را می گیرد و هزینه اضافی هم دارد، افزود: با حذف این پروسه تعویض پلاک خودرو باید از هزینه ها و اقدامات اضافی در کشور کاست.
 
به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. مهدی

    الان حدود بیست سال هست نتونستیم در مورد یک مساله به این کوچکی یک تصمیم نهایی بگیریم . وامصیبتا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد