×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کرمی زاده در «فرگاه»: با پلتفرم کاتب خدمات سریع تر، آسان تر و ارزان تر به مردم می رسد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، «سعید کرمی زاده» در ویژه برنامه «فرگاه» با محوریت سکوی خدمات ثبتی کاتب که روز یکشنبه ۶ خردادماه روی آنتن شبکه یک سیما رفت، درباره مهمترین ویژگی پلتفرم کاتب در خدمات رسانی به مردم، اظهار کرد: قدیمی ها همیشه می گفتند «وقت طلا است» در جامعه ماشینی امروز هم واقعا ارزش زمان برای همه مشخص است، کسانی در جامعه ما موفق هستند که در زمان خود صرفه جویی کرده و از آن بهترین استفاده را ببرند. از طرفی ما در عصر دیجیتال زندگی می کنیم. فناوری های زیاد و ابزارهایی چون هوش مصنوعی برای کمک به امورات مردم ایجاد شده تا کارها سریع تر، ارزان تر و آسان تر انجام شود.

وی افزود: در گذشته ساعت ها یا روزهای زیادی برای انجام کارها صرف می شد اما با ابزارهای فناوری نوین می شود کارها را یک ساعته و یا کمتر حتی به صورت غیرحضوری انجام داد.

عضو هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران با بیان اینکه خدمات ثبتی یکی از زمان برترین و پر هزینه ترین خدمات است، گفت: پلتفرم «کاتب» با امکاناتی که در اختیار مردم می گذارد باعث می شود خدمات را سریع تر، آسان تر و ارزان تر در اختیار مردم قرار دهیم.

خزانه دار کانون سردفتران و دفتریاران در پاسخ به این سوال که به عنوان عضو هیات مدیره کانون روند پیشرفت و تاثیر فناوری در حوزه سردفتری از طریق این سکو را چطور ارزیابی می کنید؟ بیان کرد: فناوری های جدید بر تمام علوم تاثیر گذاشته، حقوق ثبت هم به عنوان یکی از شاخه های حقوق از آن بی تاثیر نبوده است. فناوری جدید می تواند به هدف اصلی حقوق ثبت که همان تثبیت مالکیت مردم بر اموال و املاک و دارایی آن ها است، کمک کند. امروزه نرم افزارهای کاربردی، سامانه ها و پلتفرم ها برای سهولت در احراز املاک مردم و نقل و انتقال اموال و در نهایت کمک به تثبیت مالکیت آن ها ایجاد شده است.

کرمی زاده استفاده از پلتفرم دیجیتال خدمات ثبتی را زمینه ای برای ایجاد آرامش فکری و امنیت قضایی بیشتر مردم دانست و افزود: بسیاری از فعالیت ها در این فضا به صورت غیرحضوری انجام شده و عملا با آرامش خاطر و سرعت بیشتری انجام می شود.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد