×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
کنفرانس ۴ روزه اتحادیه جهانی سردفتران در صربستان؛ دورهمی علمی بیش از ۱۸۰ سردفتر از ۵۴ کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، دفاتر اسناد رسمی از سراسر جهان در بلگراد، پایتخت صربستان گرد هم آمدند.

اتحادیه بین المللی سردفتران (UINL) کنفرانسی چهار روزه را در مرکز ساوا برگزار کرد که میزبان جلسات نهادی (کمیسیون ها، گروه های کاری، کمیته راهبری، شورای عمومی) بیش از ۱۸۰ سردفتر از ۵۴ کشور در سراسر اروپا، آسیا، آفریقا، جنوب، و آمریکای شمالی بود.

لیونل گالیز رئیس اتحادیه بین‌المللی دفاتر اسناد رسمی، با حضور در بلگراد، کنفرانس شورای عمومی UINL را در روز جمعه ۱۰ مه با حضور مایا پوپوویچ وزیر دادگستری جمهوری صربستان، افتتاح کرد.

در این نشست، دو میزگرد جالب در مورد دو موضوع مهم برای حرفه سردفتری دنبال شد:

*میزگرد بررسی صلاحیت دفاتر اسناد رسمی در حقوق شرکت ها: به ریاست Birgit Snijder-Kuipers پروفسور هلندی برگزار شد. در این میزگرد سردفترانی از  دفاتر اسناد رسمی مکزیک، ژاپن، اسپانیا، بنین، کرواسی و صربستان، صلاحیت های خود را در حقوق شرکت ها ارائه کردند و نشان دادند که چگونه “امنیتی برای دولت و مزیتی برای اقتصاد فراهم می کنند”.

*میزگرد بررسی صلاحیت دفاتر اسناد رسمی در حفظ حقوق مردم: به ریاست آلن دلیژ سردفتر بلژیکی برگزار شد. سردفترهای اسناد رسمی از چین، فرانسه، سنگال و صربستان نشان دادند که چگونه سیستم های بیمه اسناد رسمی “امنیتی برای شهروندان و نقطه قوتی برای این حرفه هستند”.

در این جلسات، گالیز رئیس اتحادیه جهانی سردفتران همچنین اولین نسخه انحصاری کد بین المللی آتی دفاتر اسناد رسمی را ارائه کرد.

رئیس اتحادیه جهانی سردفتران گفت: ما در حال کار بر روی پیش‌نویس یک کد بین‌المللی هستیم که چارچوبی را برای همه کشورهای عضو UINL فراهم کند. این بسیار فراتر از یک کد اخلاقی ساده است. بخش اول مربوط به وضعیت دفاتر اسناد رسمی و معیارهای انتخاب است، در حالی که بخش دوم مربوط به اسناد اسناد رسمی – آنچه باید در آن باشد و استانداردهایی به عنوان اعمال معتبر- معتبر است. بخش سوم این آیین‌نامه به تمام زمینه‌های احتمالی صلاحیت‌های سردفتری می‌پردازد: حقوق خانواده، معاملات املاک، وراثت، حقوق تجارت، حقوق شرکت‌ها، اشخاص و غیره.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد