×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
گرامیداشت روز ۶ دی| بوشهر| رونمایی از سند ۵۴ ساله نقل و انتقال خودرو در گناوه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران استان بوشهر، با حضور رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گناوه و کانون سردفتران و دفتریاران استان بوشهر قدیمی سند ثبت شده در این شهر رونمایی شد.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک گناوه در این آیین گفت: رونمایی از این سند که به شماره یک در تاریخ نهم مهر ۱۳۴۶ صادر و به دفترخانه اسناد رسمی شمار ۵ این شهرستان تعلق دارد، مربوط به تعویض سند یک خودرو است.

محمد چهابدار افزود: در این شهرستان ۱۴ دفتر اسناد رسمی وجود دارد که از این مجموع ۱۳ دفتر در شهر گناوه و یک دفتر در بندرریگ مستقر است و دفاتر اسناد رسمی این شهرستان در کنار چندین وظایف محوله نسبت به امور تعویض و ثبت اسناد مالکیت مردم با این اداره همکاری و اقدام می‌کنند.

وی گفت: بمنظور خدمات دهی مناسب به شهروندان ۲ نماینده دفاتر اسناد رسمی در این اداره مستقر و پیگیر پرونده‌های این دفاتر تا حصول نتیجه هستند و نیازی به مراجعه حضوری نیست مگر در مواقعی که مغایرت یا اختلاف با املاک مجاور داشته باشند.

اکبر زمانی سردفتر اسنادرسمی شماره۴ بندرگناوه به عنوان نماینده سردفتران و دفتریاران استان بوشهر هم گفت: به مناسبت گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی، برنامه های مختلفی در سطح دفاتر این شهرستان پیش بینی شده که رونمایی از تصویر سند دفترخانه رسمی شماره ۵ گناوه یکی از آنها است. دفتر اسناد رسمی ( دفترخانه یا محضر) نهاد مدنی وابسته به قوه قضائیه ایران است که برای تنظیم و ثبت رسمی اسناد اداره می‌شود.

نماینده دفاتر اسناد رسمی گناوه گفت: دفتر اسناد رسمی به‌عنوان یک مرکز حقوقی و مدنی رابط حاکمیت و شهروندان است و فعالیت و خدمات متعددی براساس تاکیدات رهبری ارایه می دهند.

زمانی اظهارداشت: دفاتر اسناد رسمی بخش قابل توجهی از عرضه خدمات ثبتی و تنظیم و ثبت اسناد رسمی و معاملات را بر عهده دارند و ضمن انجام امور یادشده، مشاوره رایگان و خدمات معاضدت قضایی جامعه را نیز انجام می‌دهند.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد