×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
گزارش اصفهان | میزخدمت سردفتران و دفتریاران در نمازجمعه ماندگار شد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران ودفتریاران استان اصفهان، میز خدمت کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان از ۲۴ دی ماه و با همت روابط عمومی کانون در مصلی بزرگ اصفهان راه‌اندازی شد. بر اساس برنامه‌ریزی ها هر هفته دونفر از سردفتران استان اصفهان برای حضور در پای میز خدمت در مصلی اصفهان برای ارائه مشاوره رایگان به شهروندان اعلام آمادگی می‌کنند که هدف از انجام این کار شناخته تر شدن ظرفیت‌ها و وظایف دفاتر اسناد رسمی به عموم مردم جامعه است و مشاوره رایگان به شهروندان است.

سید مسعود خدائی، مدیر روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان با اشاره به استقبال خوب مردم از میزخدمت این کانون در مصلی اصفهان گفت: در برخی از موارد شاهد بودیم که نمازگذاران با اسناد ثبتی خود در میزخدمت حضور یافته و سردفتران هم با دقت فراوان پاسخگوی مراجعه کنندگان بودند.

حسن دادگستر نیا، سردفتر شماره ۲۶۱ اصفهان که به عنوان یکی از سردفتران در ۸ بهمن ماه پشت میز خدمت کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان نشست، راه‌اندازی میز خدمت را اقدامی مبارک برای خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: خوشبختانه این اقدام با تبلیغات خوبی که در محل مصلی برگزاری نماز جمعه انجام شده بود بازخوردهای خوبی را به همراه داشت. استقبال مردم از این خدمت بسیار خوب بود و مراجعه کنندگان حول محور موضوعاتی مانند سند خودرو، سند زمین و ابهاماتی در حوز صدور سند ملکی سوالات خود را مطرح کردند.

علی عموشاهی سردفتر شماره ۵ اصفهان که معتقد است راه‌اندازی میز خدمات کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان اقدامی شایسته بوده و می‌تواند تریبونی برای معرفی بهتر خدمات دفاتر به مردم باشد، اظهار کرد: استقبال نمازگذاران در مدت کمی که بعد از نماز بود، خوب ارزیابی شد. البته برخی از نمازگذاران نسبت به فعالیت‌های کانون آشنایی نداشتند و برخی هم سوالات مرتبط را می‌پرسیدند، با این حال روند انتقال سند مالکیت، صدور سند تک برگ و پروسه قضایی برای صدور اسناد مالکیتی از سوالات نمازگذاران بود.

وی گفت: بهتر است که میز خدمت دادگستری در کنار میز خدمت سردفتران و دفتریاران قرار گیرد تا بسته خدماتی به صورت کاملتر در یک مکان به شهروندان ارائه شود.

محمود نریمانی سردفتر شماره ۱۰۴ شاهین شهر هم که استقبال مردم از میز خدمت کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان را بسیار خوب ارزیابی کرد، گفت: بهتر است امکانات بهتری برای سردفتران در این محل فراهم شود. بیشتر سوالات در زمینه اسناد مشاعی و زمین های کشاورزی بود، چرا که تعداد این املاک در اصفهان به وفور است.

مریم صباغ ترکان سردفتر شماره ۲۷۳ اصفهان هم گفت: میز خدمت راهگشای برخی ابهامات ذهنی و مشکلات مردم بود، درست است که همواره ما در هر شرایطی در دفاتر خود به مردم مشاوره می‌دهیم اما جنس حضور در بین مردم فرق دارد. شهروندان سوالاتی در خصوص روند تفکیک آپارتمان‌ها، انتخاب هیئت مدیره مجتمع‌های مسکونی، صدور سند خودرو و … داشتند.

احمدکاظمی، یکی از نمازگذاران حاضر در مصلی اصفهان که هر هفته از میزخدمت کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان استفاده می‌کند، اظهار کرد: من سوالاتی را در زمینه زمین‌های مشاعی داشتم و به علت مشغله زیاد امکان حضور در دفاتر اسناد رسمی را نداشتم، راه‌اندازی این میز کمک قابل توجهی به من داشت و به خانواده و دوستان نیز برای استفاده از این ظرفیت توصیه کردم.

فاطمه علیان، یکی از بانوان نمازگذار که در نماز جمعه اصفهان حضور یافته بود با ضمن قدردانی از راه‌اندازی میز خدمت کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان گفت: برای من همیشه سوال بود که زمین مجتمع مسکونی که در آن زندگی می‌کنم چگونه تفکیک می‌شود که پاسخ سوال خود را از سردفتران دریافت کردم.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد