×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
۱۷۰۰ دفترخانه منتظر پیامک باشند | ۳ هفته دیگر دستگاه کارتخوان غیرفعال می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، غلامرضا کیانی مدیرکل امور اسناد و سردفتران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نامه ای خطاب به علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران اعلام کرد: بر اساس نامه دفتر توسعه نرم افزار و خدمات الکترونیک برگرفته از نامه معاونت بازاریابی و فروش شرکت آسان پرداخت پرشین در صورت عدم تکمیل پرونده مالیاتی دفاتری که هنوز اقدام نکردند دستگاه پایانه آن دفاتر طی ۴ هفته آتی غیرفعال خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی کانون، در روزهای آینده پیامکی برای حدود ۱۷۰۰ دفتر اسناد رسمی ارسال خواهد شد که رفع نقص کنند و این پیامک فقط مشمول آن دفاتر است و اگر برای دفاتری که پرونده آنها تکمیل شده ارسال شد اقدامی نکنند.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. علی

    تجدید نظر کلی برای دفاتر اسناد رسمی ضروری میباشد. . اولا. سرقفلی. مبالغ. نجومی و سر به فلک کشیده پیداکرده .مگر دفترخانه چقدر درآمد دارد. مبالغ میلیاردی برای نقل و انتقال مطرح میشود . با برسی توسط دادستان محترم علت مشخص میشود . وغریب به اتفاق. بین اقوام. این صنف اداره میشود مثلا ۶تا پسرعمو یا پسر دایی و پسر خاله.پدر و پسر و امثالهم موروثی به یکدیگر منتقل میشود. چطور بعضی از دفتر خانه ها. ره. صد شبه را. یک شبه طی میکنن. جای برسی و حساب کتاب با قوه قضائیه میباشد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد