×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
«علیرضا سلیمی نائینی» رئیس واحد درمان کانون شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مراسم تودیع دکتر رهاوی و معارفه علیرضا سلیمی نائینی مدیر واحد بیمه و درمان کانون صبح امروز با حضور علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و پرسنل این واحد، برگزار شد.

خندانی در ابتدای مراسم با تشکر از کارکنان واحد درمان گفت: یکی از مطالبات جدی در سطح کشور مربوط به موضوع درمان است که الحمدلله در چندسال گذشته اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده است. پالایش اساسی که واحد درمان انجام داد کمک زیادی به ما کرد تا بتوانیم جامعه هدف خود یعنی سردفتران، دفتریاران، بازنشستگان و مستمری بگیران را بشناسیم درواقع با این کار واحد درمان سر و سامان پیدا کرد که جا دارد از تلاش سخت و طاقت فرسای همکاران این واحد تشکر کنم. همکاران استانی گلایه داشتند که به شهرستان‌ها رسیدگی نمی‌شود بنابراین به گسترش مراکز طرف قرارداد درمانی روی آوردیم و خوشبختانه پیشرفت خوبی در این زمینه حاصل شد.
وی افزود: درحال حاضر خوشبختانه هیچ زمزمه‌ای از نارضایتی درحوزه درمان نمی‌شنویم و انتقادات کاهش پیدا کرده است اما لازم است فضای جدید و تحرکی در درمان ایجاد کنیم تا همکاران به روزمرگی دچار نشوند. نسخه الکترونیک، حذف دفترچه، ارائه گواهی به صورت الکترونیک و غیرخضوری شدن از جمله اقداماتی است که انجام شده و ما انتظار داریم در زمینه مجازی شدن امور مختلف؛ اقدامات موثرتری در حوزه درمان اتفاق بیفتد درواقع نباید از فناوری روز در حوزه درمان عقب بیفتیم.
رئیس کانون سردفتران تصریح کرد: از دکتر رهاوی که با اخلاق، مدیریت صحیح و وظیفه شناسی کارها را به خوبی پیش بردند تشکر ویژه می‌کنم و برای آقای سلیمی آروزی توفیق روزافزون دارم.
در ادامه جلسه رهاوی، سرپرست سابق واحد درمان کانون گفت: بنده در طول فعالیتم در این واحد واقعا خودم را مدیر نمی‌دانستم بلکه همکار دوستان بودم و در فضایی صمیمی و دوستانه کار کردیم. از همه همکارانم تشکر ویژه دارم و برای آقای سلیمی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم استفاده از فناوری‌های نوین بیش از پیش در این واحد قوت بگیرد.
علیرضا سلیمی نائینی، مدیر جدید بیمه و درمان کانون هم با تشکر از زحمات دکتر رهاوی عنوان کرد: همکاران واحد بیمه و درمان از پرتلاش‌ترین همکاران کانون هستند و اگر همراهی و زحمات ایشان نبود، اقدامات مهم در این واحد محقق نمی شد.
سلیمی نائینی به اشاره به حجم پرونده های وارده به بیمه و درمان کانون افزود؛ مخاطب حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد نامه‌های وارده به کانون واحد بیمه و درمان است که این آمار حاکی از حجم گسترده فعالیت این واحد است.
مدیر بیمه و درمان کانون سردفتران و دفتریاران تاکید کرد؛ نکته بسیار مهمی که باید مورد توجه قرار دهیم، تعداد قابل توجه بیمه شدگانی است که در راه هستند و در واقع ظرف یکسال پیش رو احتمالا حدود ۳۰ هزار نفر به صندوق کانون اضافه می‌شوند که باید در بخش‌های مختلف خودمان را آماده و تجهیز کرده تا بتوانیم این فرآیند را ساماندهی کنیم.
سلیمی نائینی با اشاره برنامه های متعدد پیش تصریح کرد؛ امیدوارم تا اردیبهشت سال آینده برنامه های تحولی بیمه و درمان را به سرانجام مطلوب برسانیم.
مدیر جدید واحد بیمه و درمان با تاکید بر کمبود نیرو در این واحد عنوان کرد: متاسفانه در بخش ورود اطلاعات با کمبود جدی نیروی مواجه هستیم و اگر نیروهای متخصص به مجموعه اضافه شوند، عقب ماندگی این بخش جبران می‌شود.
بر اساس این گزارش علیرضا سلیمی نائینی همزمان رئیس واحد فن آوری کانون است و خدمات و برنامه های زیادی در دست اجرا دارد. وی پیش از این از سال ۹۵ الی ۹۸ هم مسئول واحد بیمه و درمان کانون بوده است.
انعقاد قرارداد با بیش از ۱۰۰۰ مرکز درمانی در کشور، استقرار سامانه بیمه در تهران و استانها و راه اندازی پنل بیمه شدگان بخشی از کارنامه او در بیمه و درمان بوده است.
به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد