×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزاری جلسه هماهنگی آئین برگزاری مسابقات کشوری فوتسال سردفتران و دفتریاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، جلسه هماهنگی و بررسی آئین برگزاری رقابت‌های کشوری فوتسال جام سردفتران و دفتریاران صبح چهارشنبه ۱۰ خردادماه با حضور علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران، سعید کرمی زاده عضو هیات مدیره و خزانه دار، حمید آذرپور مدیر کمیته رفاهی و ورزشی و جمعی از روسای کانون سردفتران و دفتریاران کشور و روسای کمیته رفاهی ورزشی کانون‌های استان‌ها در محل کانون برگزار شد.

گسترش ورزش باعث کاهش هزینه‌های درمان می‌شود
در ابتدای جلسه علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با تبریک میلاد با سعادت امام رضا (ع) گفت: خوشبختانه ظرف دو سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در حوزه رفاهی ورزشی کشور افتاده و باید از زحمات آقای آذرپور بابت برنامه‌ ریزی دقیق در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتسال، کوهنوردی، شطرنج و… تشکر کنم. جدا از موضوع ورزش، در حوزه رفاهی هم اقدامات بسیار خوبی انجام شده و تاجایی که امکان داشته با هتل‌ها در مناطق پرمسافرت (تفریحی و زیارتی) قرارداد بستیم تا همکاران استفاده کنند انشالله این تلاش‌ها ادامه دار خواهد بود تا رضایت همه همکاران حاصل شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه ورزشی افزود: در حوزه ورزش اقدامات بسیار خوبی توسط کمیته رفاهی انجام شده با اینکه استان‌ها هم پای کار بودند و با انعقاد قرارداد با مراکز ورزشی از جمله استخر، باشگاه و… همکاران‌مان را تشویق کردند تا سمت ورزش بیایند. اگر ورزش را گسترش دهیم میزان هزینه‌های درمان کاهش پیدا می‌کند چرا که ورزش مساوی‌ست با کاهش بیماری ضمن اینکه ورزش در شغل ما بسیار ضروری‌ست چرا که همکارانم استرس زیادی را تحمل می‌کنند.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران اظهار کرد: در حوزه ورزش، مرحله اول ایجاد شور و نشاط بین همکاران سراسر کشور است که پارسال موفقیت نسبی به دست آمد و امیدوارم امسال با استفاده از تجربیات قبلی، مسابقات خوبی را برگزار کنیم.

خندانی گفت: چه در شورای عالی چه کانون مرکز، هیچ ابهامی درخصوص هزینه‌های پرداختی به ممجموعه‌های ورزشی نداریم و هر زمانی درباره برگزاری مسابقات و پرداخت هزینه‌ها نامه یا دستورالعملی به هیات مدیره آمده موافقت کردیم. درخواستم این است در قرعه کشی‌ها و برگزاری مسابقات اخلاق رعایت شود تا رضایت اکثر همکاران جلب شود.

بازنشستگان، سردفتران و دفتریاران منتظر اتفاقات خوبی باشند
حمید آذرپور، مدیر کمیته رفاهی و ورزشی کانون سردفتران و دفتریاران در ادامه این جلسه گفت: سال جدید مسابقات ورزشی را برگزار کردیم که در کانون سابقه نداشته است. مسابقات کشوری تنیس روی میز در مشهد و مسابقات قهرمانی شطرنج در اصفهان از جمله رقابت‌هایی بود که با استقبال بینظیری روبه رو شد.

وی افزود: منتظر اتفاقات بهتری هم برای بازنشستگان هم سردفتران و دفتریاران باشید. مسابقات و جشنواره‌های ورزشی متفاوتی مدنظرمان است که برگزاری کنیم تا این حوزه از حالت سکون خارج شود. رویکرد ما این است سردفتری که در زابل، چابهار، اصفهان، لرستان حضور دارد هیچ فرقی با سردفتر تهران ندارد بنابراین باید برنامه‌های کمیته ورزشی رفاهی برای همه یکسان اجرا شود ضمن اینکه باید بهترین جا برای همکاران انتخاب شود چون شان سردفتران و دفتریاران بهترین‌هاست. لازم است اشاره کنم امسال یکسان سازی مهمانسراها را انجام خواهیم داد تا مراکز اقامتی هم در شان سردفتر و دفتریار باشد.

آذرپور تصریح کرد: درخواستم از دوستان این است که در برگزاری مسابقات دوستی، تعامل و رفاقت را اولویت قرار دهند چرا که قصد ما از برگزاری چنین رقابت‌هایی فقط ایجاد ارتباط بین همکاران و رفاقت و دوستی است.

بودجه‌ای که در حوزه ورزش صرف می‌شود هزینه نیست، سرمایه است
در ادامه این جلسه، سعید کرمی زاده خزانه دار کانون سردفتران و دفتریاران گفت: خوشبختانه این دوره، هیات مدیره نگاه ویژه‌ای به موضوع ورزش دارد و تاکنون حمایت‌های خوبی بعمل آورده است. از نظر ما بودجه‌ای که صرف این موضوع می‌شود هزینه نیست بلکه سرمایه است.

کرمی زاده اظهار کرد: این اطمینان را به همکاران سراسر کشور می‌دهم که همه جوره از حوزه ورزش و رفاه حمایت می‌کنیم. هدف ما این است فضایی را ایجاد کنیم تا میان همکاران سراسر کشور تعامل و همدلی ایجاد شود و درنهایت بتوانیم از این ارتباط گسترده در کشور برای اعتلای صنف به نحواحسن استفاده کنیم.

در پایان این جلسه از زحمات حمید آذرپور، مدیر کمیته رفاهی و ورزشی تقدیر بعمل آمد.

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد