مصوبات جدید هیات مدیره کانون؛ از مذاکره با بانک ها برای اعطای وام تا تعیین تکلیف مهمانسراهای استانی

مصوبات جدید هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران در جلسه 7 مهرماه منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران،مصوبات هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران مورخ شنبه 7 مهرماه به شرح زیر است:

مقرر شد کارگروهی متشکل از اعضای هیات مدیره، خزانه دار، مدیر مالی و نائب رئیس کانون برای مذاکره با بانک ها جهت ارائه وام به همکاران تشکیل شود. این مذاکره با بانک های مختلف و بانک های طرف قرارداد با کانون انجام می گیرد. این وام ها باید با سود پایین تر هم در قالب وام ضروری، هم وام تهیه محل و خرید لوازم برنامه ریزی شود. این کارگروه پس از مذاکره با بانک های مختلف، دیدگاه ها و نقطه نظرات را به هیات مدیره اعلام می کند تا بعد از تصمیم گیری نهایی وارد مباحث قرارداد با بانک ها شده و نسبت به اعطای تسهیلات با سود مناسب با همکاران اقدام کنیم.

مقرر شد هیاتی برای بررسی وضعیت ساختمان کانون مرکز و کانون های سراسر کشور تشکیل شود تا نسبت به تعیین تکلیف وضعیت ساختمان‌ها در سراسر کشور اقدام کنیم. این هیات باید وضعیت را بررسی کند، شناسنامه و پرونده های مستقلی برای هر ملک تشکیل دهد و در نهایت گزارش کار را برای تصمیم گیری نهایی به هیات مدیره ابلاغ کند.

طبق مصوبات قبلی هیات مدیره در این جلسه مقرر شد، ظرف ۱۰ روز، واحد امور ساختمان‌ها با همکاری واحد رفاهی-ورزشی دستورالعملی برای استفاده از مهمانسراهای استان تهیه کنند تا مشخص شود که در مهمانسرای هر استانی با چه کیفیتی برخورد شده و نحوه استفاده از آن به چه شکل باشد.

 

 

لینک کوتاه

https://notary-news.ir/?p=116630

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *