×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دفاتر اسناد رسمی پیشانی و ویترین قوه قضائیه هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت فارس با حضور کشاورز معاون املاک سازمان ثبت، موسوی رئیس کل دادگستری فارس، اعضای شورای قضایی استان، مدیران و روسای واحدهای ثبتی استان، هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران و جمعی از سردفتران و دفتریاران استان در سالن همایش مجتمع خدماتی دادگستری شیراز برگزار شد.

در این جلسه اباذرفرد، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران فارس ضمن خیرمقدم به مهمانان و مسئولین از زحمات و تلاش‌های هاشمی در دوره مدیریت اداره کل ثبت فارس تقدیر و تشکر نموده و برخی اقدامات و سیاست‌های مثبت و سازنده اداره کل در راستای اعتبار و توسعه سند رسمی را تشریح کرد.

اباذرفرد در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر سلب اعتبار از اسناد عادی و مصلحت قطعی کشور در تصویب قانون الزام به ثبت معاملات اموال غیرمنقول، از این بیانات به یک فرمان تاریخی یاد کرده و از رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضایی استان درخواست کرد در آرای محاکم و رویه قضایی به منویات مقام معظم رهبری توجه ویژه داشته باشند.

اباذرفرد در ادامه ضمن تبریک و خیرمقدم به کیانی مدیرکل ثبت فارس، او را دارای خلاقیت و پشتکار، دانش و تجربه لازم مدیریتی دانسته و برای او آرزوی موفقیت کرد.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران فارس در ادامه با تاکید بر اینکه دفاتر اسناد رسمی پیشانی و ویترین قوه قضائیه و سازمان ثبت بوده و هرگونه نارضایتی مردم از دفاتر، نارضایتی از قوه قضائیه و سازمان ثبت است که زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، گفت: در زمانه‌ای قرار داریم که از هرسویی نسبت به دفاتر اسناد رسمی بی مهری صورت می گیرد. او خواهان تلاش مسئولین جهت رفع مشکلات دفاتر و قطعی های مکرر سامانه شده و از مدیرکل جدید ثبت استان خواست نسبت به حفظ و ارتقاء شأن و جایگاه دفاتر اسناد رسمی عنایت ویژه مبذول دارد.

اباذرفرد در پایان تاکید کرد: کانون سردفتران و دفتریاران فارس، دفاتر اسناد رسمی و تمامی سردفتران و دفتریاران استان در راستای عمل به منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب و اجرای برنامه ها و سیاست‌های سازمان ثبت، همراه و یاور ثبت و در کنار مدیرکل خواهند بود.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد