×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
مشاوره رایگان کانون سردفتران و دفتریاران به مدال آوران المپیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران و حمید آذرپور، مدیر کمیته رفاهی ورزشی کانون با محمود خسروی وفا، رییس کمیته ملی المپیک دیدار کردند.

در این دیدار ضمن برشمردن اهداف ورزشی مورد نظر و پیش بینی شده در کانون، مقرر شد تفاهم نامه ای فی مابین دو مجموعه درخصوص همکاری و استفاده از ظرفیت طرفین در حوزه ورزش تنظیم شود.

همچنین مقرر شد کانون به جهت تخصص در امور حقوقی، به صورت رایگان در زمینه های گوناگون حقوقی برای قهرمانان و مدال آوران المپیک با تایید کمیته ملی المپیک مشاوره رایگان ارایه دهد.

در صورت ضرورت و درخواست کمیته المپیک در ارتباط با عقد قراردادهای بین المللی برای جلوگیری از ایجاد چالش در ورزش کشور، همکاری و همفکری از سوی این کانون انجام خواهد شد و کمیته ملی المپیک با استفاده از ظرفیت ورزشکاران و مدیران مجموعه در راستای توسعه ورزشی و انجام مسابقات ورزشی با کانون همکاری لازم را خواهد داشت.

در پایان خسروی وفا درخواست کرد حمید آذرپور، به عنوان مشاور حقوقی این کمیته همکاری کند و در صورت موافقت مدیر کمیته رفاهی ورزشی کانون، آذرپور مشاور حقوقی کمیته ملی المپیک خواهد شد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد