×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
پیام تسلیت رئیس کانون سردفتران و دفتریاران در پی شهادت رئیس جمهور و هیات همراه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران از سوی جامعه بزرگ دفاتر اسناد رسمی در پیامی شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر شدید جامعه دفاتر اسناد رسمی و مردم شریف ایران شد.

شهیدِ جمهور، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در زمره مسئولان تراز انقلاب اسلامی بود که در تمام سنگرهای مسئولیت خود، عطر خدمت متواضعانه و روحیه جهادی را با خود به ارمغان می‌آورد.
به راستی که خستگی ناپذیری توام با خردمندی و شکیبایی، اغتنام فرصت خدمت به مردم همراه با دوری از حاشیه‌ها، عدالت‌خواهی و فسادستیزی و ساده زیستی، پشتکار و تواضع و دغدغه رفع مشکلات محرومان، سلوک مردمی و حضور بی‌تکلف و صمیمی در بین مردم، اطاعت عملی از ولی امر و مجاهدت برای تحقق آرمان‌های امام و شهیدان و اعلام شجاعانه آن، از بارزترین ویژگی‌های رئیس جمهور فقید و خدمتگزار و مدیر عالی رتبه و کم نظیر نظام جمهوری اسلامی بود.

همچنین لازم می دانم از امام جمعه محبوب و مردمی تبریز آیت الله آل هاشم و دیپلمات نجیب و محترم جناب آقای دکتر امیرعبداللهیان یاد کنم و خدمات آنان در این سالها را تکریم کنم.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی کشور، ضمن عرض تسلیت به حضرت بقیه الله (عج)، رهبرمعظم انقلاب اسلامی، خانواده محترم شهدا، بازماندگان و طلب صبر برای آنها، محشور شدن این شهیدان با اولیاء الهی را از خداوند متعال خواستارم.

بدون شک، وجود آرامش‌بخش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست. و خداوند متعال به ایشان صبر و طول عمر عطافرماید.

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد