×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
برگزاری جلسه تودیع و معارفه هیات مدیره کانون همدان/ خندانی: ارتقاء جایگاه دفاتر اسناد رسمی در دستور کار کانون و سازمان ثبت است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، نشست سران دفاتر اسناد رسمی و دفتریاران استان همدان با حضور علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و اصغر پیرهادی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان همدان برگزار شد.

در ابتدای جلسه حیدرعلی بابائی مفتاح، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان همدان به برخی از مشکلات جاری دفاتر اسناد رسمی اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی همکاران سردفتر و دفتریار با مسائل و مشکلات متعددی مواجه هستند و همین امر موجب ایجاد نگرانی و حتی بعضا ناامیدی در میان همکاران شده است.

پیرهادی، مدیرکل ثبت استان همدان نیز به مسائل و مشکلات دفاتر اسناد رسمی به ویژه مشکلات ناشی از نادیده گرفتن قوانین و مقررات مربوط به انتقال خودرو و کاهش درآمد دفاتر اسناد رسمی و تضییع حقوق دولتی اشاره کرد و افزود: امیدواریم با تدابیر سازمان متبوع، شاهد آینده‌ای روشن و امید آفرین برای دفاتر اسنادرسمی باشیم. 

در ادامه جلسه علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران ضمن تسلیت شهادت آیت ا… دکتر رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان به تشریح برنامه و تدابیر ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و کانون سردفتران و دفتریاران در جهت کاهش مشکلات دفاتر اسناد رسمی و ارتقاء شرایط دفاتر اسناد رسمی پرداخت.

در پایان همکاران سردفتر و دفتریار سوالات و نقطه نظرات خود را با ریاست کانون در میان گذاشتند و خندانی به سوالات آنها پاسخ داد.

همچنین در انتهای مراسم، هیات مدیره منتخب جدید معرفی و ابلاغ سازمانی صادره تسلیم منتخبین جدید شد و از اعضای هیات مدیره قبلی تقدیر بعمل آمد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد