×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)تهران بزرگ: انتخابات ریاست جمهوری این دوره پر دستاورد است/ خندانی: مبنای انتخاب فرد اصلح باید فرمایشات رهبری باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، همایش غدیر و تبیین انتخابات با موضوع جهاد تبیین و پیش برندگی انقلاب به همت سازمان بسیج حقوقدانان تهران روز دوشنبه ۴ تیرماه با حضور سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و جمعی از حقوقدانان در محل سالن اجتماعات کانون برگزار شد.

رئیس بسیج مرکز وکلا: حقوق یاران را باقوت ادامه می‌دهیم

در ابتدای مراسم بهشتی، رئیس بسیج مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه ضمن خیر مقدم و تبریک عید سعید غدیر خم گفت: اگر بخواهم از مهم‌ترین اقدامات اخیرمان نام ببرم باید به حقوق یاران اشاره کنم که با استقبال خوب بسیجیان روبه رو شد. انشالله امسال هم با قوت ادامه خواهم داد.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه: نمی‌توان به شرایط معترض بود اما پای صندوق رای نرفت

در ادامه عبدلیان پور، رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه ضمن یادبود شهید رئیسی و همچنین تبریک عید غدیرخم گفت: به اعتقاد بنده ما آنطور که شایسته است عید غدیر را تکریم نکرده‌ایم. از امام رضا (ع) نقل است که به خدا سوگند اگر مردم به فضیلت این روز شناخت کامل داشتند، فرشتگان روزی ده مرتبه به آنان دست می دادند. امام صادق (ع) نیز میفرمایند این عید، برترین عید امت من است.

وی افزود: در احادیث آمده هرکسی در عید غدیر عبادت کند برابر با هشتاد ماه عبادت است. انشالله همگی در تکریم و گرامیداشت غدیر کوشا باشیم تا در کشور ما که کشور امام زمان است این موضوع به درستی برای فرزندانمان تبیین شود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات ۸ تیر بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با دو مقوله روبه رو هستیم. یکی حضور و مشارکت حداکثری مردم است. مقام معظم رهبری در این خصوص تاکید کردند چرا که زیبنده کشور ما نیست وقتی جمعیت عظیمی در تشییع پیکر رییس جمهور شهید، حضور پیدا کردند حضور حداکثری در انتخابات نداشته باشند. قطعا مردم ما بسیار باهوش هستند و شرایط حساس کشور را درک می‌کنند. دشمنان نظام درصدد هستند بهانه‌ای دستشان باشد لذا باید با حضور حداکثری این بهانه را از آنها بگیریم. این بهانه را به دست دشمن ندهیم که علیه کشورمان تبلیغ کند.

عبدلیان پور افزود: وظیفه اصلی ما این است که همه را به حضور حماسی و پرشور دعوت کنیم. حتما انتقاداتی به دولت‌ها و روسای جمهوری قبلی وجود دارد اما مانع از این نیست که در انتخابات شرکت نکنیم. ما باید خودمان سرنوشت خود را رقم بزنیم. ما نمی‌توانیم معترض باشیم، ایراد بگیریم ولی خودمان پای صندوق رای نرویم. درصورتی می‌توانیم اعتراض و خواسته‌های خود را بیان کنیم که پای صندوق رای حاضر شویم.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه تصریح کرد: مقوله دوم، تشخیص اصلح بین کاندیداهاست. تمام نامزدها توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شدند اما خودمان هم باید تشخیص دهیم نماینده اصلح کیست. زمانی بود که فکر نمی‌کردیم بتوانیم کوچکترین برخوردی با رژیم صهیونیستی داشته باشیم اما دیدیم که چگونه از خاک خودمان رژیم جعلی را مورد حمله قرار دادیم.

عبدلیان پور تاکید کرد: انشالله بتوانیم با حضور خود در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در سرنوشت فرزندان خود تاثیرگذار باشیم.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران: مبنای انتخاب فرد اصلح باید فرمایشات رهبری باشد

در ادامه علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران ضمن تبریک عید سعید غدیرخم گفت: در دهه ولایت هستیم و  الحمدلله خیر و برکت این دهه را همیشه درک کرده‌ایم.

وی افزود: اتفاقی که برای شهید جمهور رخ داد اگر در هر کشور دیگری رخ می داد‌ اختلالاتی در نوع خدمت رسانی ایجاد می شد اما برای ما نه تنها مشکلی ایجاد نشد، بلکه مسئولان باقدرت و قوت کارها را بدون یک روز‌ وقفه ادامه دادند.

رییس کانون سردفتران و دفتریاران ضمن تاکید بر حضور پرشور در انتخابات تصریح کرد: تاکنون به بهترین نحو ممکن اقدامات اولیه مربوط به برگزاری انتخابات انجام شده است. انشالله رییس جمهور اصلح در انتخاباتی پرشور انتخاب خواهد شد.

خندانی گفت: در بحث انتخاب رییس جمهور ما شاخص هایی داریم که مقام معظم رهبری آنها را فرمودند و شاخصه‌ها را تبیین کردند. مبنای ما نیز باید فرمایشات ایشان باشد. به اعتقاد بنده پرکار و به فکر مردم بودن که رهبری فرمودند بهترین شاخص برای انتخاب رییس جمهور است. ما وظیفه داریم مردم را برای حضور پرشور در انتخابات ۸ تیر تشویق و ترتیب کنیم. درصد مشارکت هموطنان بسیار تاثیرگذار است چرا که باعث دلگرمی رییس جمهور آینده خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ: انتخابات ریاست جمهوری این دوره پر دستاورد است/ فارغ از نتیجه انتخابات، اصل مشارکت و حضور مردم است

در پایان سردار حسن زاده، فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ضمن تبریک عیدغدیر خم گفت: انتخابات این دوره بسیار مهم است به گونه‌ای که مقام معظم رهبری نیز فرمودند این انتخابات پدیده پر دستاوردی است.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب نکات بسیار مهمی بیان شده است. در صفحه ۹ این بیانیه رهبری فرمودند انقلاب اسلامی که به پیروزی رسید جهان دوقطبی به سه قطبی تبدیل شد اما بعد از فروپاشی شوروی به دو قطب جبهه اسلام و نظام سلطه تقسیم شد. تقابل دوگانه اسلام و استکبار تاکنون ادامه دارد و ادامه خواهد داشت چرا که این دو نگاه هیچگاه باهم یکجا جمع نمی‌شوند. الان وضعیت به گونه‌ای است که جبهه استکبار روز به روز تضعیف شده اما جبهه اسلام در نقطه اوج قدرت و اقتدار خود است.

فرمانده سپاه تهران بزرگ بیان کرد: برای مثال رژیم جعلی صهیونیست نتوانست حتی پاسخی به عملیات طوفان الاقصی بدهد. قدرت جهانی کسی است که بتواند به صراحت درمقابل جهانیان بایستد، تهدید کند و اراده خود را تحمیل کند، تاکنون نداشتیم. جبهه استکبار نتوانسته این کار را انجام دهد. در بسیاری از موارد تهدید کردند، اجرا کردند حتی مدیریت هم کردند اما نتوانستند اراده خود را تحمیل کنند درحالی که ایران و انقلاب اسلامی توانسته اراده خود را حاکم و عملیاتی کند.به جرات می‌توان گفت اگر شهادت سردار قاسم سلیمانی نبود شاید طوفان الاقصی هم شکل نمی‌گرفت.

سردار حسن زاده گفت: در عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی و آمریکایی‌ها تلاش کردند موشک‌های ما نرسند که البته موفق نشدند اما پس از آن نیز بنا را بر این گذاشتند که بعد از این عملیات سنگین سکوت کنند چون اگر این کار را نمی‌کردند عملیات بزرگ‌تری شکل می‌گرفت و آنها هیچ راه دفاعی نداشتند. نمی‌توان نادیده گرفت باوجود ۴۵ سال محاصره اقتصادی سنگین، دستاوردهای عظیمی کسب کرده‌ایم این را حتی دشمن هم فهمیده و به آن اذعان دارد.

وی افزود: دو تفکر انقلابی و غیرانقلابی وجود دارد. تفکر انقلابی، انقلاب را جاری می داند چرا که معتقدند انقلاب فرهنگی است و باید همچنان با گذشت سال‌ها بر آن پایبند ماند. تفکر غیرانقلابی انقلاب را قبول دارد اما می‌گوید انقلاب پدیده‌ای است که دگرگونی ژرف به وجود می‌آورد بنابراین باید مبانی جدید ایجاد کنیم تا با دنیا صحبت کنیم که این تفکر خطرناک است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ ضمن تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رای گفت: در هر کشوری اگر رییس جمهور و وزیر امورخارجه همزمان از دنیا بروند حتما آن کشور دچار شوک سیاسی و اقتصادی می‌شود اما در ایران این اتفاق نیفتاد علت آن هم ثبات و استحکام درونی بود که در ۳ سال گذشته به وجود آمده است. نمی‌توان ثمرات و دستاوردهای بزرگ دولت شهید رئیسی را نادیده گرفت و مسئولین موظف هستند از فعالیت‌های مجاهدانه ایشان بگویند.

سردار حسن زاده در پایان تاکید کرد: هرکسی کشور، خانواده و فرزندان خود را دوست دارد باید در انتخابات شرکت کند. فارغ از نتیجه اصل مشارکت و حضور مردم است.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد