×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فوتسال کانون| «مازندران» و «گیلان» از گروه D به یک چهارم نهایی رفتند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، رقابت های فوتسال جام سردفتران و دفتریاران میان تیم های کانون های سردفتران و دفتریاران ۱۶ استان کشور از ۶ مردادماه ۱۴۰۱ با بازی دو تیم اصفهان و کرمان به میزبانی کانون سردفتران و دفتریاران استان اصفهان به همت واحد رفاهی کانون سردفتران و دفتریاران آغاز شد. لازم به ذکر است که در این بازی ها استان هایی که آمادگی نداشتند یا تیم فوتسال تشکیل نداده بودند امکان حضور پیدا نکردند.

 

*دسته بندی گروه های فوتسال جام سردفتران و دفتریاران کشور*


گروه A 

اصفهان

کرمان

فارس

سیستان و بلوچستان 


گروه B

لرستان

کرمانشاه

کردستان

البرز


گروه C

تهران

سمنان

مرکزی

خراسان رضوی 


گروه D

مازندران

گیلان

خوزستان

اردبیل


*گزارش و نتایج بازی ها*


*گزارش بازی گروه A| *اصفهان و کرمان به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام سردفتران و دفتریاران راه یافتند

بر اساس این گزارش در گروه A که در تاریخ ۶ و ۷ مرداد در سالن باران اداره آبفای اصفهان برگزار شد. در دیدار اول تیم های فوتسال کانون اصفهان و کرمان به مصاف هم رفتند که به تساوی ۲-۲ به پایان رسید. در بازی دوم استان فارس توانست ۷ بر ۲ از سد سیستان و بلوچستان عبور کند و در بازی سوم اصفهان ۳ بر ۱ فارس را شکست داد و سپس در بازی چهارم کرمان ۷ بر ۲ از سید سیستان و بلوچستان گذشت. در روز آخر مسابقات اصفهان با ۵ گل توانست سیستان و بلوچستان را شکست دهد و در بازی آخر کرمان ۲ بر ۱ از سدفارس گذشت و در نهایت اصفهان و کرمان با ۷ امتیاز بعنوان تیم اول و دوم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

*گزارش بازی گروه D| *گیلان و مازندران به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتسال جام سردفتران و دفتریاران راه یافتند

بر اساس این گزارش در گروه D که در تاریخ ۲۶ و ۲۷ و ۲۸ مرداد در سالن ورزشی پدیده شهر ساری برگزار شد در روز اول مازندران ۳ بر۱ خوزستان را برد و گیلان با سه گل زده و یک گل خورده از سد اردبیل گذشت. در روز دوم اردبیل ۴ بر صفر خوزستان را برد و گیلان هم با ۲ گل بر مازندران پیروز شد. در روز آخر این مسابقات مازندران با یک گل پیروز مسابقه با اردبیل شد و گیلان با ۳ گل از سد خوزستان گذشت و در نهایت گیلان و مازندران توانستند به مسابقات یک چهارم نهایی راه یابند.

 

گروه C از روز ۲ تا ۴ شهریور در مجتمع ورزشی شهید بهشتی در ولنجک تهران به مصاف هم خواهند رفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد