×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
همایش ۶ دی | کانون سیستان و بلوچستان|شهریاری در جمع سردفتران و دفتریاران: سند خودرو با لابی در مجلس از دفاتر اسناد رسمی جدا شد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، دکتر حسینعلی شهریاری با حضور در مراسم گرامیداشت روز دفاتر اسناد رسمی با اعضای هیات مدیره کانون سیستان و بلوچستان و مدیرکل ثبت اسناد استان دیدار و گفتگو کرد. رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی پس از استماع گزارش عملکرد کانون و اهمیت روز ۶ دی و دغدغه های دفاتر اسناد رسمی از سوی مصطفی فرزانجو رئیس کانون سردفتران و دفتریاران سیستان و بلوچستان و مدیرکل ثبت اسناد استان گفت: بنده از دغدغه های دفاتر باخبر هستم و در مورد خروج سند خودرو از دفاتر اسناد رسمی باید بگویم با لابی در مجلس رخ داد.

وی افزود: در مورد افزایش صلاحیت دفاتر باید بگویم که کار بسیار خوبی است چون دفاتر اسناد رسمی بازوان قوه قضائیه هستند بنده هم پیگیری خواهم کرد. با توجه به فرمایش و فرمان جدید رهبرانقلاب و قانون الزام به ثبت رسمی اموال غیرمنقول باید این قانون پس از تعیین وتکلیف به درستی و دقیق اجرا شود و فقط دفاتر اسناد رسمی می توانند سکاندار اجرای این قانون باشند.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد