×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
خندانی: هیات مدیره فعلی در حوزه بازنشستگان و رفاهی فعالیت خوبی داشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی، در اولین کارگاه آموزش مهارت‌های استفاده از رایانه و گوشی‌های هوشمند برای بازنشستگان دفاتر اسناد رسمی گفت: الحمدلله شور و نشاط ویژه‌ای میان بازنشستگان کانون به واسطه این جلسات آموزشی و مسابقات مختلف ایجاد شده است.

انتظار داشتم امروز تعداد بیشتری از بازنشستگان در این جلسه آموزشی حضور داشته باشند و اولین کارگاه آموزش مهارت‌های استفاده از رایانه و گوشی‌های هوشمند پررونق‌تر برگزار شود. لذا خواهشم این است که دوستان دیگر را ترغیب کنید تا در این فضاهای مفید آموزشی حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: درخواستم این است که مسابقات فرهنگی و ورزشی به صورت مدون ارائه شود تا تمام همکاران شاغل و بازنشسته امکان حضور داشته باشند. روزهای بازنشستگی روزهای بسیار شیرینی است که اگر همراه با ورزش و تفریحات سالم باشد حتما شیرین‌تر نیز خواهد شد و تاثیر بسزایی در روحیه خواهد گذاشت.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران تصریح کرد: من به عنوان رئیس هیات مدیره اعلام می‌کنم امکان نداشته همکاران در حوزه‌های مختلف از جمله فناوری و رفاهی موضوعی را مطرح کنند و مورد بی‌توجهی اعضای هیات مدیره قرار گیرد؛ مخصوصا اگر موضوع درباره بازنشستگان عزیز باشد. خوشبختانه هیات مدیره فعلی در همه موارد حوزه بازنشستگی فعالیت خوبی داشته و خواهشم این است شما بازنشستگان عزیز هم تلاش کنید با حضور حداکثری خود در مسابقات و کارگاه‌های آموزشی این فضا را بانشاط تر کنید. حضور بیشتر شما عزیزان به همکاران بنده در اموز رفاهی و ورزشی انگیزه می‌دهد تا کارشان را گسترده‌تر کنند.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد