×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کانون سردفتران و دفتریاران استان گلستان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، همزمان با هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و اسرای سرافراز وطن، دومین جلسه اعضای شورای بسیج حقوقدانان کاتب بالعدل کانون سردفتران و دفتریاران استان گلستان، با حضور اعضای شورای بسیج کانون، جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان، ویوری جانشین رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان، در محل کانون سردفتران و دفتریاران گلستان برگزار شد.

«ابراهیم اسماعیلی» رییس کانون سردفتران و دفتریاران و رئیس پایگاه بسیج سردفتران و دفتریاران استان گلستان درخصوص هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، همچنین درخصوص اهداف تشکیل جلسه مطالبی را بیان کرد. در ادامه این جلسه، «ویوری» جانشین رئیس سازمان بسیج حقوقدانان استان گلستان هم پیامی از حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری قرائت کرد و به ارائه نکات مهمی از اهمیت هفته دفاع مقدس و جانفشانی های شهدای جنگ تحمیلی ایثارگران و جانبازان و بسیجیان پرداخت.

براساس این گزارش، «صفار» جانشین فرمانده سپاه نینوا در امور اقشار، با گرامیداشت یاد و خاطره هفته دفاع مقدس و نقش بسیج در رفع مشکلات، انتقال معضلات حقوقی مردم به حاکمیت را متذکر شد.

وی با بیان اینکه انتقال معضلات و مشکلات توده مردم از طریق بسیج به حاکمیت از اهداف اصلی بسیج حقوقدانان کاتب بالعدل است، درباره فعالیت تخصصی بسیج حقوقدانان و رفع مشکلات حقوقی و کاهش پرونده های مربوطه توضیحاتی را ارائه کرد.

صفار با اشاره به اعتقاد قلبی راسخ رزمندگان دفاع مقدس به پیروزی در جنگ با نصرت الهی ، بیان کرد: دفاع علیه تهاجم حزب بعث به تمامیت ارضی کشور با وجود کمبودهای شدید ادوات جنگی و آموزش های دفاعی دربرابر دشمن سرتاپامسلح، بسیار ارزشمند و مقدس است.

گفتنی است؛ در پایان جلسه، حکم مسئولیت اعضای بسیج کانون سردفتران و دفتریاران به امضای حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری و رئیس سازمان بسیج حقوقدانان به اعضای شورا ابلاغ و تحویل شد.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد