×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
رقابت ایران و اروپا در الکترونیکی کردن خدمات دفاتر اسناد رسمی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، در حالی سایت خبری اتحادیه جهانی سردفتران خبر از دیجیتالی شدن یا همان خدمات الکترونیک دفاتر اسناد رسمی در اروپا می دهد که کانون سردفتران و دفتریاران ایران طی یکسال گذشته در اقدامی حرفه ای، حدود ۹۰۰ هزار جلد دفتر دست‌نویس بالغ بر یک میلیون و ۸۰۰ هزار صفحه در سراسر کشور را تصویربرداری و ذخیره الکترونیکی کرده است.

همچنین در جدیدترین اقدام الکترونیکی کردن خدمات دفاتر اسناد رسمی، کانون ایران در حال طراحی پلتفرم کامل خدمات ثبتی به نام کاتب برای دسترسی برخط شهروندان در اقصی نقاط کشور به خدمات دفاتر است. ادعای رئیس اتحادیه جهانی سردفتران درحالی است که اقدام کانون سردفتران و دفتریاران ایران در الکترونیکی شدن خدمات تا پایان سال در حال اجرایی شدن است و از طرفی تاکنون عضو اتحادیه جهانی نشده است.

براساس گزارش پایگاه خبری اتحادیه جهانی سردفتران، گالیز رئیس اتحادیه بین المللی سردفتران (UINL) به همراه رئیس کالج سردفتران برزیل، ژیزل اولیویرا دباروس و وزیر برزیل، لوئیس فیلیپه سالومائو در فرانکفورت دیدار کردند.

وی با حضور در سمپوزیوم «دیجیتالی شدن و دموکراسی» آخرین دستاوردهای اروپا در زمینه اسناد رسمی را به صورت دیجیتال ارائه کرد.

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد