×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بازی های مقدماتی فوتسال کشوری برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، اولین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی سردفتران و دفتریاران کشور در سال ۱۴۰۱ از سوی کمیته رفاهی ورزشی کانون مرکز با حضور ۱۶تیم از استانهای کشور اجرایی شد. دومین دوره این رقابت ها با بررسی های بعمل آمده و شناخت نقاط قوت و ضعف مرحله پیشین و تدوین برنامه اجرایی در یک بازده زمانی ۱۰ ماهه و تنظیم آئین نامه بازیها، با حضور ۲۲ تیم از استان های مختلف در مهرماه سال جاری اجرا شد.

مرحله گروهی (مقدماتی) این مسابقات از ۲۸ شهریور تا ۲۸ مهرماه ۱۴۰۲ در تهران و در ورزشگاه پاس سپه انجام شد. اردوی مسابقات، مکان استقرار تیم ها و محل پذیرایی در این ورزشگاه طی توافق نامه و قراردادی فی مابین کانون مرکز و مدیران ورزشگاه موصوف در اختیار قرار گرفت.

در مرحله مقدماتی که طی ۵ هفته و در روزهای سه شنبه تا جمعه با برنامه قبلی انجام شد، در گروه A تیم های فوتسال استانهای کرمانشاه، آذربایجان شرقی، کردستان و مرکزی به رقابت پرداختند که در این گروه تیمهای آذربایجان شرقی با ۹ و کرمانشاه با ۶ امتیاز مقامهای اول و دوم را کسب کردند.

در گروه B استان های اصفهان، سیستان بلوچستان، قم و آذربایجان غربی  حضور یافتند که در این گروه تیم های سیستان بلوچستان و قم هریک با ۶ امتیاز به ترتیب مقامهای اول و دوم را بدست آوردند.

در گروه   Cتیم فوتسال استان های لرستان، اردبیل، چهارمحال وبختیاری و کرمان رقابت کردند که در این گروه تیم های لرستان با ۷ و اردبیل با ۶ امتیاز حائز مقام های اول و دوم شدند.

در گروه D تیم هایی از استان های گیلان، فارس، خراسان شمالی و سمنان رقابت کردند و در این گروه تیم های گیلان با ۹ و فارس با ۶ امتیاز مقامهای اول و دوم را بدست آوردند.

در گروه E استان های مازندران، کهگیلویه و بویر احمد،خراسان رضوی مسابقه دادند که در این گروه تیم خراسان رضوی با ۶  و مازندران با ۳ امتیاز اول و دوم شدند.

در گروه F تیم فوتسال استانهای تهران، گلستان و خوزستان رقابت کردند و تیم های تهران با ۶ و خوزستان با ۱ امتیاز مقام های اول و دوم را بدست آوردند.

برنامه ادامه مسابقات سال جاری پس از تمهیدات لازم به آگاهی تیم های صعود کننده خواهد رسید. مسابقات رده بندی و نهایی در تاریخ های ۳ لغایت ۶ دی ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد