×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
تجلیل از سردفتران بازنشسته استان مرکزی | مدیرکل ثبت اسناد: سردفتران جدید از پیشکسوتان هنر نه گفتن به درخواست های غیرقانونی بیاموزند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مجمع عمومی کانون استان مرکزی، همچنین مراسم تجلیل از سردفتران بازنشسته آقایان چمنی، بیات و مرادی روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه در محل کانون این استان تشکیل شد.

«رسول احمدی» مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی در این مراسم اظهار کرد: حدنگاری اراضی کشاورزی به عنوان یک موضوع فرادستگاهی در حال پیگیری است. در استان مرکزی ۴۶ درصد اراضی زراعی با پیگیری مجموعه همکاران ثبتی اجرایی شده است. در سال ۱۴۰۳ این ماموریت باید با قدرت و دقت لازم پیگیری شود که دفاتر اسناد رسمی نیز همچون گذشته با همکاران ثبتی در این زمینه همکاری داشته باشند.

وی افزود: ادارات ثبت و دفاتر اسناد رسمی با تبادل افکار و همکاری می توانند بر مشکلات غلبه کنند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مرکزی، بازنشستگان سردفتر را سرمایه این حوزه عنوان کرد و گفت: پیشکسوتان سردفتری در خدمت به مردم گام های بلندی را برداشته اند.دفاتر تازه تاسیس و نوپا باید تاسی از پیشکسوتان را سرلوحه کار خود قرار داده و در خصوص درخواست های غیرقانونی با استقلال درونی وبیرونی هنر و قدرت نه گفتن را داشته باشند.

گفتنی است؛ مراسم تجلیل از سردفتران جدید بازنشسته استان مرکزی در حاشیه مراسم مجمع عمومی کانون این استان با حضور «رسول احمدی» مدیر کل ثبت استان، «محمدعلی حمزه لو» معاون امور اسناد، محتشم کیا رئیس اداره بازرسی و نظارت این اداره کل و اعضای هیئت مدیره کانون استان و جمعی از همکاران سردفتر و دفتریار برگزار شد.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد