×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
حمایت و تقدیر بسیج سردفتران و دفتریاران از عملیات پهپادی سپاه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، متن اطلاعیه بسیج سردفتران و دفتریاران به این شرح است:

«بسم الله القاصم الجبارین وکتبنا علیهم فیها ان النفس بالنفس والعین بالعین والانف باالانف والاذن بالاذن والجروح قصاص

و ما در تورات بر بنی اسراییل حکم قصاص را نوشتیم (سوره مبارکه مائده آیه ۴۵)

پرونده جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و تمدن شریر غرب به رهبری آمریکای خبیث و انگلیس کثیف پر است از ظلم و ستم در حق مردم مظلوم ایران. از قتل عام نه میلیون ایرانی گرفته در جنگ جهانی اول تا کودتای ۲۸ مرداد و شکنجه مبارزان راه آزادی واستقلال وطن. از ۱۷ شهریور ۵۶ تا حمایت تمام قد و کامل از منافقین و رژیم بعثی در هشت سال دفاع مقدس. از ترور دانشمندان هسته‌ای و شهادت سرباز رشید اسلام و وطن سلیمانی عزیز وده ها جنایت وشرارات هایd که شمارش آنها مثنوی هفتادمن کاغذ خواهد شد که آخرین آنها تجاوز آشکار و علنی به کنسولگری کشورعزیزمان که مطابق همه قواعد بین المللی و کنوانسیون ها و عرف حاکم تجاوز به خاک مام میهن عزیزتر ازجانمان می باشد. 

وقیح تر ازآن عکس العملی است که نهادهای بین المللی بویژه به اصطلاح شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به آن تجاوز آشکار نشان داد که حتی دریغ از صدور یک بیانیه و…

لذا با تراکم آن همه جنایات و شرارات ها، به ویژه تجاوز به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و شهادت ارشدترین وابستگان نظامی ایران عزیز، وعده صادق در صبح صادق ۲۶ فرودین ماه سال ۱۴۰۳ فرا رسید که بطور حتم یک روز تاریخی عزتمند و افتخار آفرین در حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

بدیهی است دفاع مشروع و بازدارنده علیه این رژیم جعلی و تمدن به تمام معنی وحشی غرب حسب ماده ۵۱ منشور ملل متحد، امری اجتناب ناپذیر و حق مسلم نیروهای مسلح کشور و ملت سرفراز ایران کهن است.

بسیج سردفتران و دفتریاران ضمن حمایت کامل و کمال تقدیر و تشکر از عملیات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با همکاری ارتش مقتدر، وزرات دفاع و مجموعه نیروهای مسلح انجام گرفته است، بر خونخواهی وابستگان نظامی و سرداران رشید اسلام که در حمله به کنسولگری ایران در سوریه به فیض شهادت رسیدند و همه شهدایی که بطور مستقیم یا غیرمستقیم توسط آمریکا وانگلیس ورژیم خبیث تاکید می نماید.

امید است با تمکین جامعه بین المللی بر محو کامل رژیم آپارتایدی و نژادپرست و نوزاد وکودک وبیمارکش صهیونیستی و پذیرش کامل طرح ایران مبنی بر حق تعیین سرنوشت توسط مردم اصیل فلسطین، غرب آسیا و همه جهان روی صلح وآرامش را تجربه کند.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون والیس الصبح بقریب صبح صادق

۲۶ فروردین سال ۱۴۰۳

بسیج سردفتران ودفتریاران»

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد