×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
دیدار مدیرکل ثبت یزد با اعضای هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان یزد در این دیدار با اشاره به اینکه سردفتران پل و رابطی میان سازمان ثبت اسناد با مردم هستند، اظهار داشت: باید همواره تلاش شود تا شأن و اعتبار سردفتر میان مردم و جامعه حفظ شود.

مهدی اقبال با اشاره به اینکه سردفتری به اعتبار سردفتران وابسته است، افزود: با توجه به برگزاری آزمون و قبولی تعداد زیادی در آزمون سردفتری، باید تلاش شود تا با همکاری کانون سردفتران و دفتریاران، علاوه بر جلوگیری از تجمع دفاتر در یک منطقه و شهر، زمینه خدمات رسانی در تمام نقاط استان فراهم شود.

وی ادامه داد: جانمایی دفاتر اسناد رسمی جدید با همکاری کانون باید به گونه ای باشد که کمبودهای نقاط محروم و خالی از دفاتر هم جبران شود.

مدیرکل ثبت اسناد یزد در ادامه بر لزوم استفاده از مشورت کانون در شکایات از سردفتران و دفتریاران و همچنین لزوم آشنایی سردفتران با بخشنامه های جدید سازمان ثبت و بخشنامه های لغو شده و تشکیل جلسات ماهانه اداره کل ثبت و اعضای هیأت مدیره کانون استان تأکید کرد.

در این جلسه معاون امور اسناد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، رئیس و اعضای هیأت مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان یزد نیز نکات و مشکلات موجود را مطرح و راهکارهای حل آنها توسط مدیرکل ثبت اسناد استان ارائه شد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد