×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
توصیه های حقوقی ایالت «اوهایو» در مورد ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، سایت انجمن حرفه ای دفاتر اسناد رسمی ایالت «اوهایو» در آمریکا توصیه هایی برای شهروندان خود منتشر کرد تا هنگام نقل و انتقال سند مالکیت خودرو به مشکل روبرو نشوند.
 
در این سایت به فرم ویژه ای اشاره شده و آمده است: فروشنده نباید هیچ یک از فضاها را تکمیل کند و تا زمانی که سردفتر حضور نداشته باشد نمی تواند عنوان را امضا کند. هر گونه پاک کردن یا تغییر دیگری در عنوان آن را باطل می کند!
 
همچنین قبل از اجرای واگذاری مالکیت مطمئن شوید که معامله انجام می شود. خریدار نیازی به حضور فروشنده برای تکمیل بخش واگذاری ندارد. اما فروشنده برای تکمیل قسمت باید نام و آدرس خریدار را داشته باشد و امضای آنها محضری باشد. بدون جای خالی!!
 
همه فروشندگان/امضاکنندگان باید شخصاً در دفتر اسناد رسمی حضور یابند! بدون استثناء! آنها باید دقیقاً همانطور که نامشان در جلوی عنوان به عنوان مالک وسیله نقلیه درج شده است امضا کنند. اگر چند مالک داشته باشید، هر دو باید امضا کنند، البته نه لزوما در یک زمان. یک مالک را می توان به طور جداگانه در صورت لزوم، در مکان دیگری و تاریخ جداگانه تأیید کرد. برای ثبت اسناد رسمی دوم باید گواهی ژورت سست به سند مالکیت پیوست شود.
 
اگر مالک تغییر نام داده باشد، برای مثال مری جونز به مری اسمیت، ممکن است سند را امضا کند، مری اسمیت FKA (که قبلاً به عنوان مری جونز شناخته می شد). آنها همچنین می توانند مری جونز NKA (اکنون به عنوان شناخته شده به عنوان) مری اسمیت، یا مری اسمیت AKA (همچنین شناخته شده به عنوان) مری جونز امضا کنند. این تغییرات به فروشنده گواهی می دهد که اسامی نشان داده شده همان شخصی است که در شناسه آنها نشان داده شده است.
 
بخش واگذاری مالکیت یک بیانیه سوگند امضاکننده (ها) است که اطلاعاتی را که برای انتقال عنوان ارائه می‌کنند درست و صحیح است. این شامل نام خریدار، قرائت کیلومتر شمار و قیمت واقعی فروش است. 
 
باز هم، امضا(های) بخش واگذاری مالکیت را نمی توان با هیچ فضای خالی روی بخش محضری کرد. توجه داشته باشید که چیزی به عنوان عنوان “باز” ​​برای فروش خصوصی وجود ندارد. فروشنده نمی تواند فقط عنوان را به خریدار امضا کند تا بعداً آن را محضری کند. سند قسمت انتقال عنوان باید به طور کامل در دفتر اسناد رسمی تکمیل و امضا شود. بدون استثناء!! فروشنده ممکن است نزد دفتر اسناد رسمی حاضر شود و در کنار امضای اصلی مجدداً امضا کند. اما از جوهر رنگی متفاوت استفاده کنید و از خط امضای اصلی خودداری کنید!
 
باز هم، فروشنده باید ظاهر شود، شناسه را نشان دهد، تمام فضاها را تکمیل کند، سوگند یاد کند و در محضر دفتر اسناد رسمی امضا کند.
این دلیلی است که دولت برای این فرآیند از دفاتر اسناد رسمی می خواهد تا تقلب رخ ندهد. در غیر این صورت، شخصی می تواند سند مالکیت را بدزدد و به عنوان فروشنده امضا کند و سپس یک عنوان جدید بدست آورد. تنها استثنا در این مورد این است که امضاکننده یک فرم وکالتنامه را اجرا کرده باشد که به شخص ثالث اجازه می دهد از طرف او اقدام و امضا کند. این فرم POA در تمام مکان های BMV یا وب سایت آنها موجود است و همچنین باید دارای امضای محضری باشد.
 
درخواست خریدار برای عنوان جدید را در قسمت پایین سند تکمیل نکنید. این بخش حاوی اطلاعات خاصی است که فقط منشی دادگاه شهرستان می تواند ارائه دهد. خریدار همچنین ممکن است وسیله نقلیه را به کشور دیگری ببرد.
به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد