×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
خندانی: هیچ فرقی میان زنان و مردان در حوزه ورزش دفاتر اسناد رسمی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، روز شنبه، سرپرستان رشته‌های ورزشی کانون با رئیس کانون و برخی اعضای هیات مدیره دیدار و گفتگو کردند.
در این جلسه علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران پس از شنیدن حرف‌ها و مشکلات سرپرستان رشته‌های ورزشی گفت: نظر هیات مدیره بر حمایت هرچه بیشتر رشته‌های ورزشی جهت استفاده همکاران است و هرآنچه از سمت کمیته رفاهی ورزشی به هیات مدیره می‌آید با آن موافقت می‌شود. کمیته رفاهی ورزشی سال گذشته با برگزاری مسابقات مختلف در سطح کشور بسیار موفق بود و امیدوارم در سال جدید هم همچنان پرکار و موفق باشد و همکاران سردفتر و دفتریار بیشتری بتوانند از خدمات ورزشی استفاده کنند.

وی افزود: برگزاری مسابقات فوتسال در سال گذشته بسیار راضی کننده بود و من لذت می‌بردم از اینکه هیات مدیره، روسای کانون‌ها و خانواده‌هایشان درگیر مسابقات بودند و حضور داشتند. تنیس روی میز، فوتبال، شطرنج، شنا انصافا خوب کار کردند و امیدوارم با برنامه ریزی به موفقیت‌های بیشتری درست پیدا کنند.

خندانی با تاکید بر اهمیت ورزش برای بازنشستگان تصریح کرد: مسابقات تنیس روی میز و شطرنج از جمله مسابقاتی بود که برای بازنشستگان تدارک دیده شد که خوشبختانه با استقبال خوبی هم روبه رو شد.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران با تاکید بر اهمیت فعالیت کمیته ورزشی بانوان گفت: هیچ تفاوتی بین زنان و مردان در حوزه ورزش وجود ندارد. انشالله فعالیت کمیته بانوان به مرحله‌ای برسد که حداکثر همکاران خانم راضی باشند. متاسفانه در این بخش اقدامات خاصی انجام نمی‌شد اما الان ورزش‌های انفرادی و جمعی راه افتاده که بسیار خوب است و باید ادامه دار باشد.

خندانی بیان کرد: ما هیچ محدودیتی برای هیچکسی قائل نیستیم و تاکید داریم بر اینکه باید از تمام ظرفیت سردفتری استفاده کنیم. هر فردی در هر حوزه‌ای می‌تواند به ما کمک کند تا بهتر خدمات رسانی کنیم، از او استقبال خواهیم کرد.

به اشتراک بگذارید...

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد