×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
اطلاعیه کانون در خصوص مراکز اقامتی و سفرهای نوروزی همکاران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، در این اطلاعیه آمده است، باعنایت به اینکه در نظر است به منظور رعایت بیشترین میزان نظم وشفافیت در فرآیند انجام کار و در نهایت تسهیل شرایط استفاده همکاران گرانقدر سردفتران و دفتریاران اسناد رسمی اعم از شاغل و بازنشسته از امکانات هتلها و مراکز اقامتی در نوروز ۱۴۰۳ ( ۲۸ اسفند ماه  تا ۱۵ فروردین )، برآورد میزان تقاضای همکاران انجام و سپس مذاکره و هماهنگی نهایی با مراکز مربوطه صورت پذیرد، بدین وسیله از عموم همکاران ارجمند تقاضا دارد حداکثر تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه ۳۰ آذرماه سال جاری تقاضای خود را همراه با انتخاب شهر مقصد و تعداد همراهان، در سامانه رفاهی ورزشی کانون سردفتران و دفتریاران به منظور ” قرارگرفتن در ردیف انتظار تا رزرو قطعی” اقدام فرمایید.

۱-مدت زمان اعلام شده بمنظورثبت تقاضای رزرو تمدید نمی شود.

۲-از آنجا که تغییرمقصد سفر یا تاریخ مورد تقاضای همکاران گرامی ( در هر مرحله از فرایند انجام کار) ، موجب اخلال در نظم ، تضییع حقوق دیگرمتقاضیان و همچنین کانون می شود ، هیچگونه تغییر یا انصراف یا… امکان پذیر نیست.

۳-با عنایت به اینکه هنگام پذیرش معرفی شدگان از سوی کانون در مقصد، کارت شناسایی از همکاران سردفتر و دفتریاران اخذ می شود، ضروری است از اعزام اشخاصی غیر از آنچه در معرفی نامه درج شده، خودداری شود و شخص سردفتر یا دفتریارمحترم متقاضی حتما باید هنگام پذیرش در هتل حضور داشته باشد.

۴-استفاده از امکان فراهم شده، تنها شامل افراد تحت تکفل همکاران است.

۵-کانون درقبال کاهش یا افزایش تعداد افراد مندرج در معرفی نامه درهر مرحله از کار مسوولیتی ندارد.

۶-همان گونه که همکاران محترم نیز اذعان می فرمایند، امکان پذیرش هتل های طرف مذاکره در نوروز، با محدودیت همراه است، لذا به منظور شفافیت روندکار، ترتیب زمانی ورود و ثبت درخواست عزیزان درسامانه که ازتاریخ پنج شنبه ۲۳ آذرماه  جاری آغاز می شود، ملاک اولویت برای رزرو قرار خواهد گرفت.

۷-مراکز اقامتی طرف قرارداد یا مذاکره کانون در مشهد مقدس، شیراز، بندرانزلی، دلیجان، رامسر، جزیره قشم و چابهار می باشند. امکان افزایش مقاصد گردشگری برای رزرو جهت همکاران وجود دارد که در صورت توفیق فراهم شدن امکان عقد قرارداد، از همین طریق به اطلاع همکاران محترم خواهد رسید.

۸-همکاران گرانقدر بازنشسته می توانند تقاضای خود را از طریق یکی از دفاتر اسناد رسمی در سامانه کمیسیون رفاهی و ورزشی به ثبت برسانند. و پاسخ را نیزاز طریق همان دفتر پیگیر شوند.

۹-کانون درخصوص درخواست اقامت بیش از سه شب در هتل ها یا مراکز اقامتی تعهدی ندارد.

۱۰-با توجه به شرایط ویژه ایام نوروز و حجم اجتناب ناپذیر و فزاینده تقاضاهای همکاران، استفاده از دو مقصد یا بیشتر از آن امکان پذیر نیست.

۱۱-میزان ارایه تخفیف هتلها درایام نوروز، اندک و طبعا یکسان نخواهد بود. لذا کانون در این مرحله و تا حصول توافق قطعی با مراکز اقامتی و اعلام مراتب، تنها ۲۰ درصد کمک هزینه مصوب خود را تعهد می نماید. این میزان تعهد تنها شامل هزینه اقامت در هتل بوده و شامل استفاده از دیگر امکانات هتل نخواهد بود.

۱۲-چنانچه همکاران ارجمند سردفتر و دفتریار، امکان رایزنی و مساعدت در تسهیل سفرهای نوروزی برای دیگر اعضای خانواده دفاتر اسناد رسمی و اخذ تخفیف مناسب دارند، نسبت به بذل عنایت خود و هماهنگی با کمیسیون رفاهی و ورزشی تا دستیابی به نتیجه مطلوب و شروع سالی پرطراوت برای همکاران دریغ نفرمایند.

۱۳- معرفی شدگان از سوی کانون به مراکز اقامتی، در تمامی امور تابع قوانین هتل خواهند بود.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد