×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
افتتاح ساختمان جدید کانون سردفتران و دفتریاران استان اردبیل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، در جلسه ای که با حضور کارکنان واحدهای ثبتی و سردفتران و دفتریاران تشکیل شد، بهمن الفی رییس کانون سردفتران و دفتریاران استان اردبیل پس از خیر مقدم و قدردانی از حمایت های معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خندانی رییس کانون مرکز، جهت افتتاح ساختمان جدید کانون استان اردبیل، به بیان مسائل و مشکلات دفاتر اسناد رسمی از قبیل قانون تسهیل و طرح الزام و تقسیم اسناد دولتی و سقف کلی حق التحریر دفاتر اسناد رسمی پرداخت.

در ادامه جلسه رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور احداث ساختمان جدید کانون سردفتران و دفتریاران استان اردبیل که با استفاده از کمترین بودجه و امکانات مناسب تهیه، تکمیل و تاسیس شده را تبریک گفت.

حسن بابایی در خصوص پروژه های عمرانی گفت: در ۲۲ بهمن، تعداد ۴۰ پروژه عمرانی افتتاح خواهد شد و در سال آینده هیچ واحد استیجاری در ادارات ثبت کشور وجود نخواهد داشت و تمامی واحدهای ثبتی ملکی خواهد بود.

وی در مورد آزمون سردفتری گفت: سردفتران جدید فرزندان ما هستند و طبق مقررات، اختبار و گزینش خواهند شد و سپری نمودن دوره کارآموزی برای سردفتران جدید ضروری بوده و اهمیت نهاد سردفتری اگر بیشتر از قضاوت نباشد کمتر از آن هم نیست.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درخصوص مصوبه اخیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رابطه با ثبت رسمی همه معاملات اموال غیرمنقول گفت: گستره قابل توجهی از امورات به دفاتر اسناد رسمی اختصاص خواهد یافت که با استفاده از سامانه خوداظهاری تعریف شده تمامی اسناد عادی در آن بارگذاری خواهد شد و سپس نقل و انتقال در دفاتر اسناد رسمی انجام خواهد شد.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد