×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
امسال همه سردفتر می شوند | پول بده سردفتر اسناد رسمی شو؟!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، روابط عمومی کانون اعلام کرد: بر اساس مشاهدات عینی تبلیغات زیادی در فضای مجازی برای برگزاری دوره های آزمون سردفتری با تشویق مخاطب مبنی بر اینکه امسال همه می توانند سردفتر اسناد رسمی شوند شکل گرفته است.

این تبلیغات برگرفته از اجرای قانون تسهیل فضای کسب و کار مصوبه مجلس شورای اسلامی است که سودجویان از این قانون برای رسیدن به منافع خود استفاده می کنند. لذا روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران اعلام می دارد که شهروندان به ویژه حقوقدانان علاقمند به حرفه سردفتری فریب این تبلیغات را نخورند چراکه بر اساس قانون مراحل اخذ مجوز سردفتری شفاف و قابل دسترسی است و صرفا نمی توان با تبلیغات موسسات خصوصی و قبولی در آزمون سردفتر اسناد رسمی شد. لازم به ذکر است که برخی از این موسسات برای کسب درآمد خود از عناوین  فریبکارانه استفاده می کنند.

این در حالی است که حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در خصوص تصویب طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب و‌کار گفته است: ما با تمکین به قانون، و باستناد خود قانون از تمام ظرفیت ها و اختیارات قانونی خویش در جهت جذب صحیح و اصولی و شایسته ی سردفتر، اقدام خواهیم کرد و مجوز ورود به این حرفه را به کسانی می دهیم که از مرتبه علمی و عملی کافی برخوردار باشند.

این نشان می دهد که افرادی می توانند کرسی سردفتری را کسب کنند که از مرتبه علمی و عملی برخورد دارد باشند و صرفا حضور در آزمون و قبولی ملاک عمل نخواهد بود.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true
  1. علیرضا

    واقعا باید افسوس خورد ،خوش به حال دانشجوهای بیسواد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد