×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
بهره گیری از خرد جمعی پر رنگ تر می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علیرضا داودیان؛مسئول رشته فوتسال، مرتضی معلم؛مسئول رشته فوتبال، یعقوب گودرزی؛ مسئول رشته کوهنوردی، میرزایی؛مسئول رشته شمشیربازی، مصطفی اسماعیلی؛مسئول رشته تنیس روی میز، مهدی عاشقی میلانی؛مسئول رشته والیبال، سمیرا رفیعی نژاد؛ مسئول ورزش بانوان، میلانی؛ مسئول والیبال بانوان و رضا پدری ازطرف بازنشستگان در این جلسه حضور داشتند.

حمید آذرپور، مدیر کمیته رفاهی و ورزشی کانون اظهار کرد: برخی مسئولان هیات های ورزشی با حضور در این جلسه در مورد برنامه‌های ورزشی به منظور هماهنگی و همفکری بیشتر گفت و گو و تبادل نظر کردند.

وی افزود: گسترش انعکاس اخبار ورزشی و رفاهی کانون از طریق کانال های فضای مجازی، استفاده بهینه از امکانات پرتال کانون، ایجاد بولتن ورزشی برای کانون و انتشار فعالیت های ورزشی، تشکیل جلسات هفتگی جهت همفکری و برنامه ریزی و چگونگی انجام و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

در ادامه، یعقوب گودرزی مسئول رشته کوهنوردی، در مورد فتح قله علم کوه، چگونگی انجام و اهمیت آن، هزینه ها و مخارج صعود و فعالیت های صورت گرفته در این حوزه ورزشی که طی سال های گذشته در کانون انجام شده و نیز مشکلات و محاسن آن مطالبی را بیان کرد.

مصطفی اسماعیلی، مسئول رشته تنیس روی میز هم مطالبی در مورد نداشتن تبلیغات بیان کرد و گفت: به منظور پیشرفت کار و شفاف سازی برای همکاران سردفتر و دفتریار در موارد مختلف باید به این موضوع توجه ویژه شود.

مهدی عاشقی میلانی، مسئول تیم والیبال کانون هم در این جلسه اظهار داشت: هزینه های ورزش والیبال، فوتبال، فوتسال و سایر ورزش ها باید واقعی و مصوب شود که در زمان اجرای مسابقات دچار نقصان، کمبود و مشکلات نشویم.

میرزایی، که مسئولیت رشته شمشیربازی را بر عهده دارد، گفت: باید از امکانات و مکانهای مناسب جهت انجام فعالیتهای ورزشی کانون مطلع باشیم تا بتوانیم از این مکانها به نحو احسن برای برگزاری مسابقات و نیز جلوگیری از تحمیل هزینه‌های اضافی بابت اجاره اماکن ورزشی، استفاده کنیم.

سمیرا رفیعی نژاد، مسئول امور ورزشی بانوان سردفتر و دفتریار هم در این جلسه پیشنهاد کرد؛ برای ورزش بانوان، معاونت ورزشی انتخاب شود، چرا که این معاونت، برای بهتر اداره کردن امور کارگشاست.

مرتضی معلم، مسئول رشته فوتبال نیز با اشاره به اینکه برای پیشرفت شایسته و درخور فوتبال، افزایش تعداد بازیکنان امری طبیعی و ضروری است، افزود: کانون باید هزینه بیشتری را جهت این موضوع در نظر بگیرد.

همچنین در خصوص انتخاب و معارفه داداش زاده و همکارانشان برای مربی گری تیم فوتبال کانون- که چهره ای شناخته شده و پر تجربه برای فوتبال دوستان کشور است- و نیز تکریم کادر فنی قبلی (توکلی، نوری و دانیال) مطالبی بیان شد.

علیرضا داوودیان، مسئول فوتسال نیز در ادامه مطالبی درخصوص مسائل حاشیه ای فعالیت های ورزشی کانون بیان کرد و گفت: متاسفانه گاه شاهد هجمه هایی بر ضد فعالیت های کمیته ورزشی هستیم که معتقدم حتما باید در این خصوص شفاف سازی شود. ما از دقت نظر و زیر ذره‌بین نقد و نگاه تیز بین همکاران استقبال می‌کنیم و این را نعمتی از جانب خداوند متعال می دانیم لیکن، به منظور پاسخ به سوالات یا شایعات و شبهات غرض ورزانه ضروری است شفاف سازی را تقویت کنیم.

وی افزود: همکاران ما حقوق‌دان و با اصول قضاوت کاملا آشنا هستند و بر همین اساس سخن و ادعای سست و غرض ورزانه را از حرف مستند و مدلل تشخیص می‌دهند.

داوودیان همچنین به موضوع صدور کارت ویژه ورزشی برای همکاران اشاره و بیان کرد: به منظور ایجاد نظم و ترتیب فعالیت تیم ها باید در هر رشته، دو تیم تشکیل شود، اول تیم آماتور برای افرادی که قصد ورزش کردن بصورت عادی دارند و دوم، تیم حرفه ای به منظور برگزاری مسابقات زیر نظر هیأت رئیسه همان رشته.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد