×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
توصیه خندانی به مدیر جدید واحد درمان: لزوم خدمات رسانی یکسان به همه استان‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، مراسم تودیع علیرضا سلیمی نائینی و معارفه سعید کرمی زاده مدیر واحد بیمه و درمان کانون صبح روز شنبه ۱۸ فروردین‌ماه با حضور علی خندانی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و کارکنان این واحد، برگزار شد.

خندانی با تشکر از کارکنان این واحد گفت: یکی از مطالبات جدی در سطح کشور مربوط به موضوع درمان بود که الحمدلله در چندسال گذشته با همکاری اعضای هیات مدیره و پرسنل این واحد، اتفاقات خوبی در این زمینه رخ داده است و خداروشکر وضعیت بسیار مناسبی پیدا کردیم و انتقادات بسیار کمتر شده است.

وی با تاکید بر لزوم الکترونیکی شدن امور این واحد افزود: بدیهی است که باید هر روز بهتر از دیروز شویم تا بتوانیم در خدمات رسانی به جامعه هدف خود پیشرو باشیم بنابراین لازم است تمام کارها به صورت الکترونیکی انجام شود و مراجعه کنندگان بتوانند از مرحله به مرحله روند پرونده خود مطلع شوند.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران تصریح کرد: کارکنان این واحد از همکاران زحمت کش ما هستند که حتی در دوران کرونا پای کار ایستادند و نه تنها خللی در روند کار ایجاد نشد بلکه سرعت انجام امور هم بیشتر شد.

خندانی گفت: خواهش من این است که ارائه خدمات را به گونه‌ای تقسیم بندی کنید تا تمام استان‌های کشور به صورت یکسان از خدمات بهره‌مند شوند و هیچ تفاوتی وجود نداشته باشد.

وی در انتها با تشکر از مدیر سابق واحد بیمه و درمان گفت: از علیرضا سلیمی تشکر می‌کنم که هرجایی بوده تحول رخ داده و این واحد را به جایگاه کنونی رسانده همچنین برای کرمی زاده مدیر جدید این واحد هم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با مدیریت جدید و عزم همکاران شاهد تغییر و تحول جدی در حوزه درمان باشیم.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد