×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
خندانی عید سعید فطر را به مردم ایران و جامعه دفاتر اسناد رسمی تبریک گفت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی همزمان با فرارسیدن عیدسعید فطر طی پیامی عیدبندگی را به مسلمانان جهان، مردم ایران و جامعه بزرگ دفاتر اسناد رسمی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَهِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِ وَالرَّحْمَهِ اَللّهُمَّ اِنّی اَسْئَلُکَ خَیْرَ ما سَئَلَکَ مِنْهُ عِبادُکَ الصّالِحُونَ وَاَعُوذُ بِکَ مِمَّا اسْتَعاذَ مِنْهُ عِبادُکَ الْمُخلَصونَ

خداوندمتعال را شاکریم که به ما توفیق داد یک سال دیگر در ماه رحمت الهی زنده باشیم و در ضیافت او بندگی کنیم. ماه رمضان یک فرصت برای انسان مومن و مسلمان است که دور بندگان نیازمند و گرفتار طواف کنند و مهربانی، عشق و مال خود را با آنها تقسیم کنند و چه لحظه ای شیرین تر و زیباتر از زمانی که عیال الله (نیازمندان) را به عشق حضرت حق و به نیت خشنودی او دستگیری کنیم. چراکه نماز بدون زکات ثمره ای برای آدمی ندارد.

خوشا به حال آنهایی که در ماه میهمانی خدا کعبه به کعبه طواف کردند و نام خود را در آسمان ها زمزمه فرشتگان نمودند. از خداوند متعال می خواهیم به برکت عید فطر شاهد ظلم و خشونت در جهان نباشیم و بتوانیم مسلمانانی در خور بندگی خدا و مبلغانی برای شریعت علوی باشیم.

از خداوند متعال می خواهیم به مظلومیت امیرالمومنین (ع) کشور ایران را در مقابل هرگونه نفوذ دشمن، گسترش فساد و تحریم ها مصون دارد و انقلاب اسلامی را تا ظهور حضرتش مقتدر و استوار نگاه دارد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه و خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی عیدسعید فطر را به مسلمانان جهان و مردم ایران تبریک گفته و به نمایندگی از هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران عید بندگی را به خانواده بزرگ دفاتر اسناد رسمی تبریک می گویم.

به اشتراک بگذارید...

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد