×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
خیرمقدم اعضای هیات مدیره کانون به رئیس و هیات همراه کانون سردفتران روسیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری رئیس کانون فدرال سردفتران روسیه به همراه هیاتی، با رئیس کانون سردفتران و دفتریاران و اعضای هیات مدیره کانون دیدار و گفتگو کرد و طی این مراسم تفاهم نامه‌ای فی مابین دو کانون به امضا رسید.

کرمی زاده: لزوم ادامه دار بودن نشست‌های مشترک میان ایران و روسیه

در این جلسه، سعید کرمی زاده عضو هیات مدیره و خزانه دار کانون گفت: خدمت همکاران عزیز خیرمقدم می‌گویم و امیدوارم اقامت خوبی در ایران و شهرهای شیراز، اصفهان و تهران داشته باشید.

کرمی زاده بیان کرد: برای همه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این نشست آغازی برای تفاهم‌ها و ارتباطات بیشتر باشد. انشالله این نشست‌ها هم در ایران و هم در روسیه ادامه دار باشد.

صادقیان: دفتریار در ایران معاون دفترخانه است

در ادامه احسان صادقیان، عضو هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران با خوشامدگویی به هیات روسی، گفت: ما در کشور ایران یک سمتی به عنوان دفتریار یعنی معاون دفترخانه داریم که شرح وظایف آنها در قانون مشخص شده است.

عضو دفتریار هیات مدیره کانون بیان کرد: شاید بتوان گفت دفتریاران تربیت می‌شوند تا درآینده سردفتران خوبی شوند. در خاتمه حرف‌هایم باید بگویم که امیدوارم اقامت خوبی در ایران و شهرهای زیبای آن داشته باشید.

فرزانجو: آمادگی شورای عالی کانون‌ها و جوامع سردفتری جهت همکاری

در ادامه این جلسه مصطفی فرزانجو، عضو هیات مدیره شورای عالی کانون‌ها و جوامع سردفتری و رئیس کانون سیستان و بلوچستان گفت: خیرمقدم می‌گویم خدمت همکاران ارجمند که از کشور روسیه به ایران آمدند و آرزو می‌کنم سفر به ایران خاطره خوبی در ذهن شما به جا بگذارد.

وی افزود: با ابتکار عمل و به جهت استفاده از خرد جمعی در ایران، شورای عالی کانون‌های سردفتری ایجاد شده است. سیاست گذاری کلی در جهت توسعه سند رسمی، ارتقای جایگاه دفاتر اسناد رسمی، هدفگذاری و مشاوره از جمله وظایف شورای عالی کانون‌های سردفتری ایران است.

فرزانجو بیان کرد: اعضای هیات مدیره این شورا از طریق انتخابات، برای یک دوره ۳ ساله از بین کانون‌های استانی انتخاب می‌شوند. به عنوان یکی از اعضای شورای عالی آمادگی مجدد کانون‌های سردفتران ایران را به جهت همکاری‌های آتی اعلام می‌کنم.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد