×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
سمینار بین المللی “آینده دفاتر اسناد رسمی قانون مدنی برگزار می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، کمیسیون امور آسیایی سمینار بین المللی با موضوع “آینده دفاتر اسناد رسمی قانون مدنی: تضمین اقتصاد دیجیتال فراگیر و ایمن” را از ۲۱ تا ۲۲ ژوئیه ۲۰۲۳ در یوگیاکارتا، اندونزی (هتل ماریوت یوگیاکارتا) برگزار خواهد کرد.

اقتصاد دیجیتال امن که موضوع اصلی این سمینار است باید به طور گسترده تفسیر شود. امنیت مورد بحث نه تنها شامل امنیت فنی در زمینه دیجیتالی‌سازی می‌شود، بلکه امنیت را از نظر انطباق با روش‌های پیشگیری از پولشویی و تامین مالی تروریسم نیز در بر می‌گیرد. اقتصاد ایمن را نیز باید به اقتصادی تعبیر کرد که بتواند رشد اقتصادی پایداری را برای جامعه از جمله توسعه فراگیر توسط فعالان اقتصادی به ویژه بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط ​​فراهم کند تا رفاه عادلانه را بدون استثنا برای همه سطوح جامعه بدون نیاز به تأمین اجتماعی فراهم کند.

این سمینار از ۴ پنل شنیده می شود:

نقش یک سردفتر برای حفظ اعتماد و ایجاد اطمینان حقوقی در رشد اقتصادی فراگیر
در این موضوع فرعی، نظراتی در رابطه با نقش دفاتر اسناد رسمی در حمایت از نقش تعاونی‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط، اولویت‌بندی سرمایه‌گذاری خارجی، تشویق همکاری بین کشورهای مختلف حقوق مدنی و دستیابی به اهداف توسعه پایدار (SDGs) شنیده می‌شود.

نقش سردفتر برای حفظ اعتماد و ارائه اطمینان قانونی در یک اقتصاد ایمن

در این موضوع فرعی، نظراتی در مورد نقش دفاتر اسناد رسمی در جلوگیری از عمل پولشویی و تامین مالی تروریسم (AML/CTF) و در مورد بهترین شیوه های کشورهای عضو UINL در این زمینه شنیده می شود.

نقش سردفتر برای حفظ اعتماد و ارائه اطمینان قانونی در اقتصاد دیجیتال

در این موضوع فرعی، نظراتی در خصوص تحولات فناوری در حوزه حقوق به ویژه در بخش عمومی در بخش مدنی و همچنین نقش سردفتران در آموزش یا حمایت از این تحولات شنیده می شود. این موضوع فرعی همچنین درباره شیوه‌های استفاده و استفاده از فناوری در بخش اسناد رسمی خواهد پرداخت.

نقش سردفتر اسناد رسمی در همکاری های بین المللی در دستیابی به اقتصاد دیجیتال فراگیر و ایمن

در این موضوع فرعی، تحولات و دیدگاه های نمایندگان کشورهای عضو UINL را در رابطه با اشکال آتی همکاری های اسناد رسمی حقوق مدنی جهان که شامل فرم ها و جهت گیری های همکاری برای پیشبرد اقتصاد جهانی است، خواهید شنید.

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد