×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
فیلم | حضور اعضای هیات مدیره کانون و بسیج سردفتران و دفتریاران در خانه «شهید جلادتی»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، علی خندانی رئیس کانون در این دیدار حمله موشکی و قدرتمند ایران به خاک اشغال شده از سوی رژیم صهیونیستی را ثمره خون سرداران شهید و امثال شهید جلادتی دانست و گفت: این شهید بزرگوار و فعالیت های مومنانه او را بارها در مسجد دیده بودم که حضور او و دوستانش در کمک رسانی به مردم سیل زده سرپل ذهاب زبانزد است.

وی خطاب به مادر شهید گفت: صبوری شما و کلام شما در برخی رسانه ها بازتاب داده شده که به هر ایرانی احساس غرور می دهد و این بدان معناست که هنوز هم مادران شهدای ما به تأسی از بانو زینب کبری صبر و شکیبایی دارند و این راه ادامه خواهد داشت.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران که به همراه سعید کرمی زاده خزانه دار و عضو هیات مدیره کانون، حجت الاسلام فرقانی رئیس بسیج سردفتران و دفتریاران و جمعی از جامعه دفاتراسناد رسمی میهمان خانه شهید بودند در ادامه به بخشی از خدمات ارائه شده از سوی دفاتر اسناد رسمی اشاره کرد و گفت: وقتی زمین، ملک و خانه هر ایرانی در دفتر اسناد رسمی تثبیت و برای آن سند رسمی صادر شود، از تمامی فسادها و نفوذهای احتمالی جلوگیری خواهد شد. امروز شاهد هستیم که چگونه در طول سالیان سال رژیم صهیونیستی با سند عادی آرام آرام خانه و زمین فلسطینیان را غصب کرد.

خندانی گفت: دشمنان و رسانه های ضدانقلاب و برخی از تفکرات مسموم تصور می کنند که سربازان و ماموران حفظ امنیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه خانواده شهدا از امکانات ویژه ای برخوردارند. رسانه ها باید نشان دهند که شهید سید مهدی جلادتی فرزند یک پدر راننده تاکسی بود که در خانه ای کوچک زندگی می کرد و قدم نهادن در این راه صرفا به دلیل عشق به انقلاب و رهبرانقلاب و دفاع از مردم و خاک ایران بوده است.

 

 

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد