×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

false
false
true
نشست خبری کانون همدان | بابایی: اگر برخی دستگاه ها ارتباط خود را آف لاین کنند قطعی نخواهیم داشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، حیدر علی‌بابایی، رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان همدان عصر سه‌شنبه ۱۷ مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به تعداد دفاتر استان همدان اظهار کرد: ۱۶۵ سردفتر اسناد رسمی و همین تعداد نیز دفتریار اسناد رسمی در سطح استان همدان فعالیت می‌کنند.


مهر

فارس

دفاع مقدس

روزنامه نسل فردا

 


وی افزود: همچنین ۷۵۰ نفر در تمام دفاتر اسناد رسمی استان همدان به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان همدان با اشاره به خدمات گفت: تنظیم اسناد رسمی، گواهی امضا، صدور اجراییه از جمله خدمات ارائه شده در دفاتر است.

علی‌بابایی خاطرنشان کرد: صدور اجراییه عدم پرداخت قبوض آب، برق و گاز و بدهی برخی ساکنان مجتمع‌ها نیز از جمله خدمات ارائه شده به مردم هستند.

وی با بیان اینکه تنظیم سند خودرو طبق قوانین در دفاتر اسناد رسمی لازم‌الاجرا است، بیان کرد: عدم ثبت تنظیم سند مشکلات حقوقی بسیاری برای مردم ایجاد کرده است.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان همدان عنوان کرد: در حال حاضر عدم این کار بحرانی را ایجاد کرده مردم باید بدانند برگه سبز دال بر مالکیت نیست.

علی‌بابایی با اشاره به قطعی‌ها مکرر دفاتر ثبت اسناد گفت: متأسفانه تعدد سیستم‌های برخط باعث شده تا شاهد قطعی‌های مکرر باشیم و همین امر موجب سرگردانی مردم شده است.

وی افزود: از مسئولان کشور می‌خواهیم تعدادی این سامانه به حالت آفلاین تبدیل شوند تا شاهد این مشکلات باشیم.

رئیس کانون سردفتران و دفتریاران استان همدان با اشاره به در خطر بودن معاملات مردم، گفت: تبدیل ایجاد دفاتر اسناد رسمی به قانون کسب و کار و حذف پروسه سخت آن باعث می‌شود شاهد رشد قارچ‌گونه دفاتر باشیم و همین موضوع مردم را دچار مشکل خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید...

true
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد